6 Reacties
3 maanden geleden
Ik vermoed dat je verdikking littekenweefsel is. Ik was ook relatief “zwaar” gehavend maar ben heel vlot hersteld (grote knip, té strak gehecht onder volledige verdoving, gebruik van ventouse). Heb je een goede mand met de vroedvrouw die aan huis kwam? Anders zou ik daar nog eens een check-up vragen. Ik heb nergens geen last meer van… Hopelijk gaat het snel over! 🤞🏻😘
3 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Ik vermoed dat je verdikking littekenweefsel is. Ik was ook relatief “zwaar ...
*band
3 maanden geleden
Ik had ook een grote knip en twee grote scheuren door de ventouse. Ik heb nu ook wat verdikt littekenweefsel. Ik vermoed dat het wel wat zal minderen met de tijd, maar helemaal hetzelfde is het alleszins niet. Ik heb er wel geen last van, dus vind het zelf niet erg.
3 maanden geleden
Ik had ook een grote knippen, een scheur 3de graad. Momenteel na 8 weken nog steeds last. Pijn bij stoelgang en verdikt littekenweefsel.
3 maanden geleden
"Blij" om toch enkele ervaringen van lotgenoten te lezen. Je zou weemoedig worden... Vandaag derde kine beurt gekregen met de probe en spanningsopbouw. Er begint "leven" in de spieren te komen. Een lichtpuntje... De pijn van die verdikking ga ik nog even afwachten hoelang dit duurt. Indien niet weggaat, ga ik terug nr gynaecoloog gaan.
3 maanden geleden
Reactie op prien
"Blij" om toch enkele ervaringen van lotgenoten te lezen. Je zou weemoedig ...
Ik had ook pas na 8 weken wat gevoel… was al een beetje ongerust. Nu op 10 weken is het al veel beter!!