16 Reacties

4 maanden geleden

Doen ze zo goed als bij elke bevalling, maar wordt zelden vermeld. Kan geen kwaad. Mijn zoontje hae ook een puntje met korstje hiervan :)

4 maanden geleden

Bij mijn dochtertje hebben ze dit ook gedaan.. het wou niet pakken op haar hoofdje dus wouden die er terug afhalen maar is vast geraakt in haar haar toen. Resultaat? Hebben ze een heel pluk haar uitgetrokken waardoor er een hele kale plek op haar hoodje was en nog steeds is.. (28mei geboren) nadien 2e x geprobeerd en die is dan wel gelukt maar kon er echt helemaal niet mee lachen!🥺

4 maanden geleden

Reactie op ZoëV

Bij mijn dochtertje hebben ze dit ook gedaan.. het wou niet pakken op haar ...
Ochere de kleine pruts😥 zal wel normaal teruggroeien maar inderdaad niet fijn! Bij mij viel de aanhechting er ook na een tijdje af en er dan weer aan geduwd... Wel angstige 5minuten zonder iets van monitorgeluiden.

4 maanden geleden

Bij mijn dochter hebben ze dit ook geplaatst. Standaardprocedure tegenwoordig. Ook bij haar wou het de eerste 3x niet pakken. Heeft ook een wondje achtergelaten.

4 maanden geleden

Bij ons geen elektrode, maar ze hebben dit wel uitgelegd tijdens de zwangerschapscursus.

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Bij ons geen elektrode, maar ze hebben dit wel uitgelegd tijdens de zwanger ...
Hier hetzelfde, ik wist er niets vanaf maar wel meerdere malen uitgelegd in mijn cursus + bij de rondleiding in het ziekenhuis. Ik vond het best angstaanjagend toen ze dat vermeldde…

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Bij ons geen elektrode, maar ze hebben dit wel uitgelegd tijdens de zwanger ...
Was dat dan het draadje die uitstak down there tijdens de bevalling? 😳

4 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Was dat dan het draadje die uitstak down there tijdens de bevalling? 😳
Als ze een schedelelektrode hebben geplaatst wel. Bij mij was het met een gewone buikmonitor.

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Als ze een schedelelektrode hebben geplaatst wel. Bij mij was het met een g ...
Best wel triest dan idd 😪

4 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Best wel triest dan idd 😪
Ja awel ik zat ook met die gedachte toen ze dat installeerde... Gewoon een draad down under, geplaatst op een schedel dat ze op gevoel moeten doen... Ze zeiden ook van ja baby schuift op aan de draad te zien...Ik had ook wel een in de gloria gevoel met "den draad" maar dat was maar heel ff 😅

4 maanden geleden

Reactie op prien

Ja awel ik zat ook met die gedachte toen ze dat installeerde... Gewoon een ...
Ze hebben die draad eigelijk nie echt geïntroduceerd bij ons 🤣 Op dat moment ook niet echt bij stilgestaan om te vragen wat het was haha

4 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Ze hebben die draad eigelijk nie echt geïntroduceerd bij ons 🤣 Op dat mome ...
Wel zonde dat ze niet eens hebben gezegd dat ze de elektrode gingen aanbrengen...

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Wel zonde dat ze niet eens hebben gezegd dat ze de elektrode gingen aanbren ...
Inderdaad.. nu achteraf gezien ben ik ergens 'blij'dat ik het niet wist. Maar is inderdaad wel iets die vermeld moet worden 🙈

4 maanden geleden

Bij ons plaatsen ze dit enkel als het echt medisch noodzakelijk is en is het zeker niet standaard! Bij mijn kindje wel omwille van zware bevalling en slechte hartslag en dan nog werd dit uitgelegd. Bijna een maand geleden bevallen en wondjes zijn zo goed als weg.

3 maanden geleden

In ons ziekenhuis hadden ze dat niet. Ze zijn er nu wel voor aan’t kijken, gezien de omstandigheden van onze bevalling. #demoeilijkstewatals

3 maanden geleden

Mijn dochter van 8 weken heeft er ook nogsteeds een klein korstje van