5 Reacties

19 dagen geleden

Is er een reden dat ze niet meer in een nestje mag / kan liggen? Ons mannetje, ook 5 maanden, slaapt ook nog met zo een "worstje" (U-vorm onder zijn poep) in bed. Dit was oorspronkelijk zodat hij niet naar beneden zakte als zijn bedje schuin stond, maar hierdoor rolt hij ook niet om (anders ligt hij binnen het uur horizontaal in bed ipv verticaal 🙈).

19 dagen geleden

Reactie op Tinee

Is er een reden dat ze niet meer in een nestje mag / kan liggen? Ons mannet ...
Ze heeft een beetje weinig plaats om haar armen te leggen. Maar heb ze er nu terug ingelegd zodat ze wel deftig kan slapen want morgen haar 1e dag crèche

19 dagen geleden

Begint ze dan te zeuren? Ik leg onze dochter sinds gisteren nu expres op haar buik om te slapen omdat ze dan beter slaapt. Voorlopig wel enkel nog op de momenten dat wij wakker zijn, en ik via de babyfoon haar in de gaten kan houden. Het is de enige manier waarop ze alleen wil slapen, anders moesten we haar vasthouden, maar om nu al vanaf 19h op mijn bed te gaan zitten (vaak zonder avondeten dan), dat begon wat tegen te steken 😅

19 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Begint ze dan te zeuren? Ik leg onze dochter sinds gisteren nu expres op ha ...
Na een tijdje wel. Maar in de crèche willen ze niet dat baby's op hun buik slapen voor de veiligheid. Ze heeft nooit echt moeite met inslapen, meestal is ze in slaap na een 2tal minuutjes dus dat geluk hebben we wel. Maar ik zou niet gerust slapen als ze op haar buik zou liggen denk ik. Veel succes nog! Hopelijk kun je nu idd een beetje genieten van je avond want dat zijn vaak het enige rustige moment op een dag 😅

19 dagen geleden

Reactie op BlijeTuimelaar111302

Na een tijdje wel. Maar in de crèche willen ze niet dat baby's op hun buik ...
Ja, voorlopig even terugdraaien dan? Binnen een paar weken zal ze dat vast wel uit zichzelf doen! Ja, wij hebben een moeilijke slaper 😅 Overdag weigeren en 's nachts veel drinken en slaapt het best op/naast mij. Dat gaat ooit wel eens over, maar soms is het wel vervelend 🙈 Jij ook nog veel succes! 🤞🏻