Er moet mij iets van het hart.
Ik heb met mijn familie een whatsapp groep opgericht naar aanleiding van de geboorte van mijn zoon Oswald.
Het betreffende dit bericht.
Heel mooie, leuke foto's, hij wordt nogal een beetje verwend h茅馃槉Ook mooie foto v.jou,je ziet er erg goed uit 馃ぉMorgen zullen we een keer niet komen,papa kan niet goed tegen die warmte en we zien mekaar zondag.De week erop komen we dan wel weer af.Groetjes en tot zondag xxx
En ik reageerde daarop met , Onzin, verwennen is altijd leuk vooral nu ze zo klein zijn. En hij wordt hier graag gezien. Geen probleem. Het is idd heel warm. Tot zondag.
En met moeder reageert terug op die manier.
Ik vond het een beetje een vreemde reactie op mijn bericht.Was absoluut niet negatief bedoeld en het woord verwennen was niet letterlijk te nemen. Ik bedoelde dat hij het getroffen heeft dat er daar zoveel leuke dingen met hem gedaan worden.Iedereen had het blijkbaar ook zo begrepen.
Ik heb haar proberen te bellen om het uit te klaren maar ze pakt niet op, ik ben daar nu mee bezig.
Met overdenken.
Mentaal voel ik mij niet zo goed en dan gebeurt dit.
En ik heb het probleem dat ik zo hard proberen op te lossen dat ik daarin kan overdrijven.