12 Reacties
8 maanden geleden
Idem hier (27 weken). Heb daarvoor zelfs al een paar keer op materniteit gezeten maar daar zeggen ze altijd dat er niks aan de hand is...
8 maanden geleden
Ik voel hem ook veel, maar zijn schopjes houden me zeker niet wakker (27 weken nu). Een echte routine merk ik ook nog niet, is een beetje de hele dag door. Ik denk dat zolang je hem elke dag goed voelt, je je geen zorgen moet maken. Misschien is hij gewoon wat rustiger dan gemiddeld en daar zal je na de geboorte alleen maar blij om zijn denk ik 🤭🥰
8 maanden geleden
Ik twijfel soms ook. Bijna 27 weken. Ik weet niet, ik had de trappen enzo een beetje intenser verwacht? Ma die van mij is redelijk braaf en met momenten ook aan de stille kant. Ma mischien komt die verwachting gewoon door sociale media die vaker praat over hevige baby’s dan rustige baby’s.
8 maanden geleden
Reactie op Biatha
Ik twijfel soms ook. Bijna 27 weken. Ik weet niet, ik had de trappen enzo e ...
Dat denk ik ook!
En is ook iets heel persoonlijk natuurlijk. Misschien vind jij het niet zo intens voelen, maar zou een andere mama hetzelfde schopje wel als intens ervaren.
Zolang we onze baby'tjes dagelijks duidelijk voelen, gaat alles heel goed denk ik ❤️
Ik werk in een kinderopvang en daar is ook niet elke baby even actief 🤭 gelukkig hebben we die verschillende karaktertjes.
8 maanden geleden
Ik voel hem ook niet zo super hard. Vooral wanneer ik bezig ben omdat mijn focus dan op andere dingen ligt. Mijn placenta ligt wel vooraan dus dat "dempt" de bewegingen ook. Toch denk ik dat ons mannetje wel actief is, want deze week lag ik nog aan de monitor en hoorde ik via de hartslagtonen regelmatig een stamp (die ik vaak niet voelde).
7 maanden geleden
Reactie op LNK97
Ja als ik soms filmpjes zie van voeten die eruitsteken of een buik die voll ...
Weet je hoe je placenta ligt? Maakt ook heel veel verschil!
MOD
7 maanden geleden
Ondanks dat mijn placenta vooraan ligt stampt ons meisje wel redelijk hard vind ik, maar gelukkig niet zo hard dat ik er 's nachts wakker van lig!
Zoals de andere mama's zeggen: zolang je de baby elke dag voelt is er denk ik geen reden tot paniek. Sommige baby's zijn rustig. Mijn moeder voelde een duidelijk verschil tussen mijn zus en mij, ik was blijkbaar ook veel rustiger in de buik 😊
7 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ondanks dat mijn placenta vooraan ligt stampt ons meisje wel redelijk hard ...
Ja hier ook. Ik krijg soms ook serieuze stampen tegen men borsten. Maar dat is in vlaagjes. Soms voel ik de mini een paar uur niet en dan wel weer gedurende 10 minuten. Is zeer afhankelijk. Onze mini ligt ook al zeker 4w met de voetjes naar boven en met het hoofdje naar beneden, dus beneden voel ik bitterweinig.
MOD
7 maanden geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Ja hier ook. Ik krijg soms ook serieuze stampen tegen men borsten. Maar dat ...
Bij mij lag ze tot 20 weken met het hoofd naar beneden en de voeten omhoog, daarna is ze gedraaid: met de voeten naar beneden en het hoofd omhoog.
Ik voel beweging dus ook vaak net onder mijn borsten of meer in mijn vagina 😅