80 Reacties

één maand geleden

Reactie op gewoonkelsey

Ik heb dit moeten afgeven bij de apotheek. 🫣
Okay dan moet ik morgen maar eens een telefoontje doen naar de mutualiteit oepsss.

één maand geleden

Reactie op Sikka

Vraagje voor de mama’s die hun inenting zijn gaan halen bij de apotheek. I ...
Bij mij had mijn apotheek dat ook digitaal ontvangen! Dat papier moest ik niet meer afgeven.

één maand geleden

Mijn zoontje heeft vorige donderdag de prik gekregen.. geen bijwerkingen gehad, flink geslapen. Enkel de ochtend erna de pamper goed vol en wat platter💩🫣

één maand geleden

Lexi heeft ze vandaag gehad. Ik was nog op het werk, dus enkel de papa was mee. Ze heeft nergens last van, en heeft zelfs niet gehuild tijdens het prikje. 🤭

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Ons afspraak is gepland op 16/10 in het ZH
Ze had de dag zelf wat hogere temperatuur (dan wat ze normaal heeft: 36,5 graden) ze had 37,5 graden. Voor de rest niets bijzonders

één maand geleden

Hier gisteren het prikje gehad, geen speciale dingen gemerkt 😊

één maand geleden

Zijn hier mama's die een verdovende zalf (Emla) aangebracht hebben op hun baby's billetje voor de inenting? Ons ziekenhuis raadde dit aan, mijn apotheek had dat nog nooit gehoord en vond dat niet nodig, ikzelf dacht ook 'waarom...andere vaccins worden toch ook zo gegegeven...', maar K&G raadde daarnet die zalf ook aan... Ze zeiden dat de RSV inenting wat pijnlijker kan zijn dan de vaccins die hij al kreeg. Dus nu twijfel ik 😅

één maand geleden

Reactie op MarieT

Zijn hier mama's die een verdovende zalf (Emla) aangebracht hebben op hun b ...
Oei, die was bij onze baby totaal niet pijnlijk. Hij is pas beginnen wenen als de naald er al weer uitging en 't was heel snel gedaan. Bij andere vaccin was het efkes krijsen. Is dus zeker geen extra pijnlijke prik.

één maand geleden

Reactie op MarieT

Blijkbaar kregen ze bij ons in het ziekenhuis eerst een siroopje tegen de pijn, maar onze dochter vond het siroopje erger dan de prik 🤣

één maand geleden

Reactie op MarieT

De RSV inenting/de inspuiting zelf duurt wel langer dan de gewone prikjes. Misschien daarom?

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Blijkbaar kregen ze bij ons in het ziekenhuis eerst een siroopje tegen de p ...
🤣🤣🤣

één maand geleden

Reactie op Kkknnn

De RSV inenting/de inspuiting zelf duurt wel langer dan de gewone prikjes. ...
Ah dat zal dan inderdaad mss de reden zijn!

één maand geleden

Reactie op MarieT

Onze zoon had uitslag op de plaats van inenting. Ik denk warmtepuistjes

één maand geleden

Reactie op MarieT

Onze kleintje weende amper bij de RSV vaccinatie, de andere 2 erna die ze kreeg bij kind en gezin daar was ze feller van aangedaan. Mss hangt het ook wat of van hoe ze deze zetten?

één maand geleden

Reactie op MarieT

Ja ik heb dat wel gedaan. Omdat dit veel meer “vloeistof” is die ze inspuiten kan dat pijnlijker zijn want duurt langer. Ondanks de zalf was het nog steeds wel gekrijs… 🥺

één maand geleden

Reactie op MrsVanderhaegen

Ja ik heb dat wel gedaan. Omdat dit veel meer “vloeistof” is die ze inspuit ...
Oh zo zielig he 🥺 Ben daarnet toch ook de zalf gaan halen 🤭

één maand geleden

Reactie op MarieT

Oh zo zielig he 🥺 Ben daarnet toch ook de zalf gaan halen 🤭
Ja mijn moederhart breekt altijd.. maar het is voor het goede doel. En denk dan die zalf zal sowieso wel iets helpen dus waarom niet he.

één maand geleden

Zijn hier nog kleintjes die koorts hadden na het prikje?

één maand geleden

Reactie op Jasmien1994

Zijn hier nog kleintjes die koorts hadden na het prikje?
Ja hoor, de dag erna 38.2

één maand geleden

Reactie op ems1996

Onze kleintje weende amper bij de RSV vaccinatie, de andere 2 erna die ze k ...
Afh hoe ze prikken en of ze weerstand voelen. Ik heb ook van de ene corona- of griep- of ...-vaccin meer last dan de ander. Afh wat ze passeren en raken met de spuit en of de naald er vlot in gaat. Miel had er niet veel van gevoeld, kinderarts zei door zijn goeie dikke billekes 😂