80 Reacties

één maand geleden

Ons dochtertje heeft vandaag haar spuit gehad. Boven de 5kg krijgen ze een hogere dosis. Dokter waarschuwde dat eigenlijk enkel het plekje gevoelig kon staan, dat ze geen koorts ging maken. Al de hele dag is ze heel erg huilerig en heeft ze veel last van haar plekje. Van andere vaccins heeft ze anders amper last, maar nu zie ik aan haar gezichtje dat ze afziet 😢

één maand geleden

Ons zoontje heeft het dinsdag gehad. Gisteren was hij heel lastig, maar geen idee of dat nog van het vaccin was of van iets anders... Het prikje zelf was in ieder geval veel minder erg dan van alle andere vaccin, hij heeft zelfs bijna niet geweend.

één maand geleden

Na twee dagen verder te zijn, kan ik onze neveneffecten meegeven: dag zelf had hij verhoging temperatuur, was hij lastiger en meer huilerig. Dag nadien beetje ontregeld in zijn eetschema. Minder eten en minder vaak.

één maand geleden

Hier gisterenochtend RSV-vaccin gehad. Gisteren en vandaag vrij "lastig" maar ik weet niet aan wat ik dit kan linken (maandag Bexsero gehad en hij is ook erg verkouden).

één maand geleden

Hier ook gisteren RSV vaccinatie gekregen en bij kind en gezin diezelfde avond ook nog 2 (was vergeten dat ze op de planning stonden…) dus 3 spuitjes op 1 avond. ‘S avonds perdolan gegegen en de nacht was oké, merkte wel dat ze ‘s ochtends wat prikkelbaarder was en ze maakte ook koorts blijkbaar doorheen de dag. Ze sliep erg veel en at minder. Ben benieuwd naar de nacht…

één maand geleden

Reactie op ems1996

Hier ook gisteren RSV vaccinatie gekregen en bij kind en gezin diezelfde av ...
Succes ❤️

één maand geleden

Ik heb het vaccin in huis en laat het bij de huisarts zetten. Moet alleen 2 weken wachten omdat ze dinsdag haar 3e prikje krijgt en moesten 2 weken tussen zitten 😔

één maand geleden

Reactie op debvdijk

Ik heb het vaccin in huis en laat het bij de huisarts zetten. Moet alleen 2 ...
Oo echt. Ik belde naar de kindnen gezin lijn en dat kon allemaal geem kwaad..

één maand geleden

Reactie op Laurax

Oo echt. Ik belde naar de kindnen gezin lijn en dat kon allemaal geem kwaad ...
Tegen mij zei de kinderarts ook dat er geen interactie kan zijn met andere vaccins die kortbij gegeven worden, gezien het RSV vaccin anders is dan de andere (antilichamen)

één maand geleden

Reactie op 93ed

Tegen mij zei de kinderarts ook dat er geen interactie kan zijn met andere ...
Ik liet er de dag dat ik RSV liet zetten ook nog 2 andere zetten, idd was geen probleem. Is wel even hard om te zien 😵‍💫

één maand geleden

Hier gisteren laten zetten… op zich geen koorts, ook geen pijnlijke bil, enkel in de avond wat lastiger en huilerig maar of dat nu aan het vaccin lag of aan het feit dat ze vermoeid was en niet wou slapen laat ik in het midden.

één maand geleden

RSV "vaccin" net laten zetten, kinderarts verwacht geen bijwerkingen omdat het officieel geen vaccin is en dus anders werkt. Maar we zien wel wat ons bolleke zijn lijf ermee doet 😅

één maand geleden

Hier vandaag gehad, tot nu toe niks gemerkt 🤞

één maand geleden

Gisteren gezet eigenlijk niets gemerkt. Vandaag plakker verwijderd en de inspuit plaats was ook niet rood of gezwollen ofzo. Dus eigenlijk geen last gehad

één maand geleden

Hier gisteren niks vandaag meer teruggeven en diarree maar kan ook van tandjes komen die aan het duwen zijn. Wel goed geslapen :)

één maand geleden

Men meisje heeft ze net gehad

één maand geleden

Prikje gehad gisteren van boven 5kg. Vandaag wel koortsige plakkerige meid. Hopelijk snel beter.

één maand geleden

Reactie op saarcrs

Hoe zijn jullie hiervoor verwittigd? Of hebben jullie zelf een afspraak gem ...
Zelf gebeld naar kinderarts in ziekenhuis

één maand geleden

Vraagje voor de mama’s die hun inenting zijn gaan halen bij de apotheek. Ik lees nu net op het algemene forum een vraag over de terugbetaling van de inenting. Heb je echt dat blad van je mutualiteit nodig om maar €12 te betalen? Mijn oudste heeft daarmee ‘geknutseld’… 🫠

één maand geleden

Reactie op Sikka

Vraagje voor de mama’s die hun inenting zijn gaan halen bij de apotheek. I ...
Ik heb dit moeten afgeven bij de apotheek. 🫣