80 Reacties
één maand geleden
Reactie op saarcrs
Hoe zijn jullie hiervoor verwittigd? Of hebben jullie zelf een afspraak gem ...
Ik heb bij K&G een brief meegekregen hierover en kon gelijk even bij de dokter voor een voorschrift.
Heb ook een brief aangehad van het ziekenhuis dat ze daar ook van die dagen organiseren om ze te zetten.
één maand geleden
Reactie op saarcrs
Nee, niets gevonden. Weet ook niet eens of het ziekenhuis mijn e-mailadres ...
Ik wist ook niet of het ziekenhuis mn mailadres had, maar kreeg daar wel vorige maand een mail van (geen brief).
Als ik jou was zou ik asap zelf bellen naar pediatrie om een afspraak te maken. Ze zeiden tegen mij dat hun planning al snel vol geraakte, maar zal wrs overal anders zijn.
één maand geleden
Wauw, jullie kunnen al bij het vaccin? Ik had gisteren een afspraak bij de kinderarts , er vanuit gaande dat ik tegen dan zeker een vaccin kon hebben... De leveranciers konden nog niet leveren aan de apotheeks, zei mijn apotheker. Pas ergens in de loop van deze week. Moet ik dus volgende week nóg eens naar de kinderarts...
Ziekenhuis doet het helaas zelf niet hier.
één maand geleden
Zijn er nog mensen waarbij de inenting nog niet geleverd is in de apotheek?
Hier nog steeds aan het wachten tot een telefoontje… (al meermaals gebeld, want we hadden 2 okt een afspraak normaal gezien)
Heb zoveel schrik, want hoe langer wachten hoe sneller ze het kan oplopen in de crèche of eender waar 😩
één maand geleden
Reactie op ems1996
Zijn er nog mensen waarbij de inenting nog niet geleverd is in de apotheek? ...
Ja, bij ons. Ik heb onze afspraak bij de dokter ook moeten verzetten en begin ook zenuwachtig te worden...
één maand geleden
Hier zei de kinderarts dat ze er normaal niet op reageren omdat het antistoffen zijn die ingespoten worden. Bij een vaccin maken ze koorts omdat ze zelf de antistoffen aanmaken. Kunnen wel stijf/pijnlijk beentje hebben omdat het blijkbaar best grote hoeveelheid is die rechtstreeks in de spier gespoten wordt.
één maand geleden
Hier heeft ze wat last van een pijn beentje. We hebben wel Perdolan gegeven omdat ze krijste van de pijn 😢
één maand geleden
Reactie op prien
Hier daarnet toch perdolan moeten geven..
Toch koorts gemaakt?
één maand geleden
Reactie op ems1996
Zijn er nog mensen waarbij de inenting nog niet geleverd is in de apotheek? ...
De onze is vandaag geleverd, ze hebben net gebeld!
één maand geleden
Reactie op prien
Geen koorts maar had eerst 37 en erna 37.6 , dan 37.2 maar ook ongemakkelij ...
Oei, dat belooft... Is het beter nu? Hopelijk verloopt de nacht rustig!
één maand geleden
Reactie op prien
Ja beter 🙏 ze moeten toch veel spuitjes doorstaan e op zo een korte tijd � ...
Echt hé. Voor elk prikje denk ik "ocharme, moet dat eigenlijk...". Maar ja, het is voor hun bestwil... 💔