80 Reacties
één maand geleden
Wij gingen dit normaal morgen laten doen maar ze waren nog niet geleverd in de apotheek dus afspraak is uitgesteld naar eind oktober...
één maand geleden
Reactie op Jasmien1994
Wij gingen dit normaal morgen laten doen maar ze waren nog niet geleverd in ...
Oh :( wij normaal volgende week maar kreeg telefoon van de apotheek gisteren dat ze vroeger waren. Dus heb nog een afspraak bij de kinderarts kunnen maken voor vandaag. Wij hebben komend weekend een babyborrel dus ben heel blij dat ze het dan nog vandaag kan krijgen 🙈
MOD
één maand geleden
Reactie op saarcrs
Hoe zijn jullie hiervoor verwittigd? Of hebben jullie zelf een afspraak gem ...
Wij kregen een brief van het ziekenhuis wanneer en hoe we een afspraak konden maken. En bij K&G kregen we ook een brief (wel met iets andere info erop die niet helemaal overeen kwam met die van het ziekenhuis 🙈)
één maand geleden
Reactie op saarcrs
Hoe zijn jullie hiervoor verwittigd? Of hebben jullie zelf een afspraak gem ...
Normaal heb je hiervan een brief gekregen van het ziekenhuis dat je kindje in aanmerking komt voor de rsv inenting. Het gaat vooral over kindjes die geboren zijn vanaf 31 maart 2024 als ik mij niet vergis. Dan komt de overheid er in tussen en kost het ons 12 euro anders 800..
één maand geleden
Reactie op saarcrs
Ons zoontje is geboren 27 mei dus hij zou in aanmerking komen.. maar nog ni ...
Ja dan komt hij zeker in aanmerking. Ik zou eens informeren naar het ziekenhuis waar je bevallen bent of je vaste kinderarts dan kunnen ze jou ook inplannen als je dit wenst :)
MOD
één maand geleden
Reactie op saarcrs
Dankjewel!
Vreemd dat niet iedereen dat ongeveer tegelijk krijgt dan. Had ...
Het is ook overal anders geregeld. Sommigen moeten de spuit zelf gaan halen bij de apotheek en die laten zetten bij de huisarts/kinderarts. Hier worden de spuitjes in het ziekenhuis gezet, wij moeten zelf niets op voorhand regelen. We moesten enkel een afspraak maken.
Denk dat de spuitjes ook niet overal even vroeg geleverd worden want hier worden ze ook pas vanaf midden oktober gezet.
Is er geen informatie te vinden op de website van je ziekenhuis?