39 Reacties
MOD
2 maanden geleden
Reactie op Auxine
In ons ziekenhuis beschikbaar vanaf 1 oktober. Heb meteen een afspraak gema ...
Ik had het toen gevraagd aan mijn gynaecoloog en ze zei dat dat niet nodig was als je niet in het RSV-seizoen ging bevallen. Dat vaccin werd toen ook niet terugbetaald.
2 maanden geleden
Ja hoor, daar kunnen ze echt heel ziek van zijn . Het is trouwens niet echt een vaccin. Ze spuiten namelijk de antistoffen zelf in. Bij een vaccin wordt het lichaam aangezet tot het maken van antistoffen. Het is dus minder 'zwaar ', maar beschermt maar 6 maanden. Net goed om de winter door te komen.
2 maanden geleden
Zonder twijfel. Bij ons zijn de vaccins gewoon beschikbaar in het ziekenhuis dus als je bij de pediater moet zijn, kan het onmiddellijk gezet worden vanaf oktober.
2 maanden geleden
Hier krijgt ons zoontje wel het vaccin. Hij is nu 12 weken en krijgt gewoon elk vaccin dat er beschikbaar is. Ik weet dat er een heel debat is van wel of niet maar ik heb ook alles gehad leef ook al 27 jaar🤣
2 maanden geleden
Onze zoon ligt al een week in het ziekenhuis door COVID. Kinderarts zei dat er al veel gevallen van RSV zijn op de gang en raadt het vaccin ten zeerste aan. Ons zoontje wordt als hij beter is asap gevaccineerd
één maand geleden
Reactie op prien
Voor diegenen die het vaccin al gehad hebben, hoe reageerde de baby ? Koort ...
RSV is geen echt "vaccin" maar antistoffen. Het lichaam moet dus niet "vechten" dus daarom gaan ze normaal ook geen koorts of dergelijke maken. Het mag ook in combinatie met andere vaccins gegeven worden😉