Ja vorige winter hadden bijna al mijn vriendinnen met een baby RSV en ermee naar het ziekenhuis.... De bescherming vn het vaccin zijn hoog en echt aangeraden door huisarts en kinderarts
Ja! Wij laten dit in oktober zetten bij ons zoontje net voor hij naar de crèche gaat. Huisarts zei dat hij meteen beschermt is. Zou nu ook terugbetaald worden door de mutualiteit zei ze?
Ja! Wij laten dit in oktober zetten bij ons zoontje net voor hij naar de cr ...
Ik las inderdaad ook dat het terugbetaald wordt als je voldoet aan bepaalde criteria en daaronder stond dan dat het vaccin niet wordt terugbetaald dus ik twijfel 🤔
Ik las inderdaad ook dat het terugbetaald wordt als je voldoet aan bepaalde ...
Het wordt sowieso terugbetaald als je na april bent bevallen en niet het vaccin als zwangere hebt laten doen. Ik las dat het iets vn 12 euro gaat kosten.
Ik zou zijn in oktober willen laten zetten ma er is nog veel onduidelijkheid blijkbaar over de terugbetaling. Zou pas in oktober duidelijk worden zeiden ze tegen mij.
Ik zou zijn in oktober willen laten zetten ma er is nog veel onduidelijkhei ...
De kinderarts zei me dat het terugbetaald wordt, enkel wanneer je tijdens de zwangerschap zelf het vaccin hebt gekregen wordt het niet terugbetaald blijkbaar
Ik zou zijn in oktober willen laten zetten ma er is nog veel onduidelijkhei ...
Je kan de kinderarts of huisarts al een blad laten invullen hierdoor kost het 12,50 anders is het 770 euro.Bij ons staat het al op het paspoort van ons zoontje normaal is het vanaf 1oktober beschikbaar.