39 Reacties

2 maanden geleden

Ja, onze ka raadde dit wel aan

2 maanden geleden

Yes

2 maanden geleden

Ja vorige winter hadden bijna al mijn vriendinnen met een baby RSV en ermee naar het ziekenhuis.... De bescherming vn het vaccin zijn hoog en echt aangeraden door huisarts en kinderarts

2 maanden geleden

Weten jullie vanaf wanneer het vaccin verkrijgbaar is?

2 maanden geleden

Vanaf begin september. Hier staat het vaccin al op zijn isi kaart.

2 maanden geleden

Ja, zou dit ook echt aanraden. Veel kindjes belanden met RSV in het ziekenhuis 🥺

2 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Heeft de kinderarts dit erop gezet?

2 maanden geleden

Ja! Wij laten dit in oktober zetten bij ons zoontje net voor hij naar de crèche gaat. Huisarts zei dat hij meteen beschermt is. Zou nu ook terugbetaald worden door de mutualiteit zei ze?

2 maanden geleden

Reactie op natasjazulam

Ja! Wij laten dit in oktober zetten bij ons zoontje net voor hij naar de cr ...
Ik las inderdaad ook dat het terugbetaald wordt als je voldoet aan bepaalde criteria en daaronder stond dan dat het vaccin niet wordt terugbetaald dus ik twijfel 🤔

2 maanden geleden

Reactie op Eline156

Ik las inderdaad ook dat het terugbetaald wordt als je voldoet aan bepaalde ...
Het wordt sowieso terugbetaald als je na april bent bevallen en niet het vaccin als zwangere hebt laten doen. Ik las dat het iets vn 12 euro gaat kosten.

2 maanden geleden

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/05/30/preventief-rsv-medicijn-voor-baby-s-wordt-terugbetaald/

2 maanden geleden

Ja vanaf midden oktober

2 maanden geleden

Ons zoontje komt in aanmerking voor een gratis vaccin doordat hij op nicu gelegen heeft vanaf 1 oktober dus we gaan hem zeker laten vaccineren

2 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Dat is veranderd naar begin oktober pas… bij ons staat het er ook op, maar zal iets later pas beschikbaar zijn

2 maanden geleden

Ik zou zijn in oktober willen laten zetten ma er is nog veel onduidelijkheid blijkbaar over de terugbetaling. Zou pas in oktober duidelijk worden zeiden ze tegen mij.

2 maanden geleden

Reactie op Biatha

Ik zou zijn in oktober willen laten zetten ma er is nog veel onduidelijkhei ...
De kinderarts zei me dat het terugbetaald wordt, enkel wanneer je tijdens de zwangerschap zelf het vaccin hebt gekregen wordt het niet terugbetaald blijkbaar

2 maanden geleden

Reactie op Biatha

Ik zou zijn in oktober willen laten zetten ma er is nog veel onduidelijkhei ...
Je kan de kinderarts of huisarts al een blad laten invullen hierdoor kost het 12,50 anders is het 770 euro.Bij ons staat het al op het paspoort van ons zoontje normaal is het vanaf 1oktober beschikbaar.

2 maanden geleden

Reactie op Jasmijn123

Je kan de kinderarts of huisarts al een blad laten invullen hierdoor kost h ...
Waar vinden we dat invulblad ?

2 maanden geleden

Reactie op Biatha

Waar vinden we dat invulblad ?
Ik heb dat gekregen van de apotheker toen ik informatie ging vragen. Mijn dokter zei dat hij het ook direct elektronisch kon invullen dat formulier.

2 maanden geleden

Ja