6 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochter (bijna 12weken) draait in haar bedje… rolt nog niet om… moet ze dit al kunnen?

2 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Mijn dochter (bijna 12weken) draait in haar bedje… rolt nog niet om… moet z ...
Ik denk dat de onze redelijk snel is met rollen als ik online wat opzoekwerk doe. Andere dingen doet hij dan weer laat.. Elk kind z’n eigen tempo denk ik dan. ☺️

2 maanden geleden

Helpt een slaapzak niet tegen rollen? Hier nog geen gerol, ze belandt soms eens op haar zij maar dat is het ook wel 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Helpt een slaapzak niet tegen rollen? Hier nog geen gerol, ze belandt soms ...
Voorlopig krijgt hij zich nog niet omgerold met slaapzakje aan maar dat gaat niet lang meer duren denk ik. Tis nogal een beweeglijk ventje. 🙈 Hij wroet wel zo hard dat hij vaak tegen de zijkant van zijn co-sleeper ligt en dat vind ik ook maar niks. 😅

2 maanden geleden

Hier sinds 9 weken ook rollen van buik naar rug. Ik dacht eerst dat het per ongeluk was, maar vanochtend deed hij het vier keer na elkaar tijdens tummy time. Gelukkig kan hij nog niet van rug naar buik maar snap inderdaad dat je je dan zorgen maakt... Wij hebben een nunki lakentje en het lijkt me dat hij daar toch niet zo makkelijk in zou kunnen rollen maar de tijd zal het uitwijzen. Misschien zou dat kunnen helpen in combinatie met een slaapzakje?

2 maanden geleden

Reactie op J.97

Voorlopig krijgt hij zich nog niet omgerold met slaapzakje aan maar dat gaa ...
Ja, dat ken ik, gebeurt hier ook wel eens 😅 Langs de ene kant zit er gaas, dus dat kan geen kwaad, maar uiteraard rolde ze altijd naar de kant van onze matras en daar zit geen gaas 😅 Vond het in het begin altijd heel eng als ze met haar neus er tegen lag dus dan probeerde ik haar armpje er nog tussen te steken. Nu ligt ze er eigenlijk niet meer tegen met haar neus, gelukkig maar