5 Reacties

3 maanden geleden

Geen ervaring mee, maar ook hier zijn de draagdoek en draagzak nog niet echt een succes 馃槄 Ik heb wel gelezen dat je een ringsling minder lang kan aandoen doordat het gewicht allemaal op 1 schouder zit. Voor mij zou dat al niet comfortabel zijn denk ik, dan krijg ik rugpijn 馃槵

3 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Geen ervaring mee, maar ook hier zijn de draagdoek en draagzak nog niet ech ...
Ja zou dan niet voor uitstappen zijn maar gewoon als eens ff de afwas kunnen doen dus korte periodes馃榿 als men man thuis komt is er alt een bom ontploft 馃ぃ

3 maanden geleden

Reactie op kimmiejj89

Ja zou dan niet voor uitstappen zijn maar gewoon als eens ff de afwas kunne ...
Hier ook, ik denk dan vaak: vandaag ga ik dit en dat en zus en zo doen. Maar met wat geluk kan ik tegen 14h eindelijk eens ontbijten 馃珷 Het slapen in de wieg (of in het algemeen) is hier nog niet zo'n groot succes 馃槄

3 maanden geleden

Ik heb er ook geen ervaring mee maar was ook aan het denken om ene aan te schaffen. Ik heb wel een drazgdoek en dat vind mijn ventje hier geweldig. Maar als het maar voor even is zoals je zelf zegt dan is het een wel een werkje om die hele doek te knopen en zou zo een ringsling wel sneller zijn denk k dan.

3 maanden geleden

Ik heb zowel een draagdoek als een ringsling en ik gebruik de ringsling vooral voor korte momenten of voor mijn dochtertje tegen me aan te houden in de zetel of zo terwijl ik een boek lees. Ik vind het een handig ding, alleen niet voor lang en ik heb toch nog de neiging om met mijn hand mee te ondersteunen omdat ze net iets minder stevig zit dan in de draagdoek 馃槉 maar als je kleintje niet in een gewone draagdoek wil dan denk ik dat een ringsling weinig verschil maakt