Ik ben benieuwd naar hoe de regelmaat van jullie baby's er uit ziet, voornamelijk hoelaat de bedtijd 's avonds is.
Hier loopt het al 5 dagen heel moeilijk met onze 9 weken oude baby, door de dag gaan dutjes prima in haar bedje maar als we ze 's avonds rond 19u in haar bed willen leggen voor aan de nacht te beginnen, huilt ze tot ongeveer 12u en is heel onrustig. .. in tussentijd troosten we haar, en bij ons op de arm valt ze dan wel in slaap.
Ik heb veel goede dingen gehoord van Snuggles and Dreams op gebied van slaapcoaching en we proberen die uren van schema's toe te passen (tussen 18-19u bedje in en de dag terug starten rond 7u) Maar ik betwijfel of dit wel matcht met onze baby 🤔
Het is ook zo moeilijk om in te schatten of ze 's avonds zo onrustig is omdat ze (te) moe is of net niet moe genoeg..
Benieuwd naar jullie avondverloop om er hopelijk wat tips uit te halen! 😁
Inderdaad, alles gaat al zo snel vind ik. Had het er gisteren nog moeilijk ...
Amai ik doe dat ook af en toe. De geboorte lijkt al eeuwen geleden en ze is amper 10 weken. En dan denk ik soms ‘amai, hier lijkt ze wel nog goed op’ alsof ze al 15 is ofzo 😂😂
Ze paste er echt niet meer in, zat er helemaal opgepropt in. En ik kreeg ze er ook amper nog uit want er was geen ruimte meer om je handen achter haar rug te steken 😂
Hier dochtertje van 7 weken en ze gaat eigenlijk al van dag 1 met ons slapen rond 22u30-23u m, nu komt ze rond 3-4u voor voeding en dan terug rond 7-8. Dan begint de dag ook.
Denk het . 😂 Onze vroedvrouw heeft het toen nagekeken, en veilig en ergonomisch ingesteld. En ondertussen zijn de schouderbandjes ook al een keer verhoogd.
Nog geen regelmaat.. is 8 weken.. heb het nooit gedaan bij men andere zonen ook niet.. gewoon altijd hun gevolgd.. en ze zijn ook groot geworden en goede slapers van 10 en 8 jaar.. dus komt nu ook wel weer goed 🤣