21 Reacties

één maand geleden

Ja, hier ook eentje die liever wil rechtzitten 😁

één maand geleden

Hier ook zo 1tje. Morgen 17 weken en tijdens de borstvoeding ligt ze op borstvoedingkussen en wilt dan altijd recht, waardoor ze dus constant afgeleid is en niet zo goed eet (gelukkig lijkt ze wel altijd voldaan) Ook geraakt ze zeer gefrustreerd omdat het rollen rug-buik niet goed lukt. Iemand hier tips voor, om haar te helpen ofzo?

één maand geleden

Hier ook, 15 w( 11w gecorrigeert) , vindt het best plezant, idd niet fijn na het eten

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Hier ook zo 1tje. Morgen 17 weken en tijdens de borstvoeding ligt ze op bor ...
Ik doe vooral oefeningen voeten armen en te samen pakken en halve weg rollen

één maand geleden

Reactie op CristinaC

Ik doe vooral oefeningen voeten armen en te samen pakken en halve weg rolle ...
Ja, dat doe ik al 🤗 thanks

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Hier ook zo 1tje. Morgen 17 weken en tijdens de borstvoeding ligt ze op bor ...
Als ze graag grijpen kan je proberen iets dat ze interessant vinden net ver genoeg te leggen waardoor ze op de zij moeten rollen.

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Als ze graag grijpen kan je proberen iets dat ze interessant vinden net ver ...
‘T kind heeft geen interesse in speelgoed grijpen, dus ze doet de moeite niet. 😂 helaas. Als ik speelgoed in haar handje leg, is ze wel dolblij.

één maand geleden

Reactie op Thatiana

‘T kind heeft geen interesse in speelgoed grijpen, dus ze doet de moeite ni ...
Ah, dju 😅 Hier wordt ook nog niet echt gerold, maar ze grijpt graag naar vanalles. Ik merk dat ze dan dus wel wat meer moeite doet voor een poging tot rollen 🤭

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Ah, dju 😅 Hier wordt ook nog niet echt gerold, maar ze grijpt graag naar v ...
Ja hier probeert ze ook, maar zonder succes. Ze rolt op haar zij, hoofd naar achter voor op haar buik te rollen en ze is dan ook zo wat aan het trappelen met haar benen om door te rollen. En dan geraakt ze gefrustreerd omdat het haar niet lukt.

één maand geleden

Die van ons doet da al een aantal weken. K&G zegt dat het een sterk dametje is. Ging rechtstreeks van liggen naar staan als we haar handjes vasthouden. We hebben dit ‘stoeltje’ gekocht zodat ze dan zelf kan zitten en ze vindt het geweldig 🤩

één maand geleden

Reactie op Thatiana

‘T kind heeft geen interesse in speelgoed grijpen, dus ze doet de moeite ni ...
En een kleurrijke doek? Met speelgoed lukt het bij ons ook niet, naar 2 dagen terug heb ik een kleurrijke doek getoond en die vind ze wel zeer leuk

één maand geleden

Reactie op Auxine

Die van ons doet da al een aantal weken. K&G zegt dat het een sterk dam ...
Waar hebben jullie die gekocht??

één maand geleden

Hier ook zo eentje, wil niet liever dan recht zitten. Soms leg ik hem op een kussen en dan trekt hij zichzelf recht aan mijn handen. Dat vindt hij dan geweldig, maar voor mij hoeft het zo snel niet te gaan. Ik voed vaak liggend en dan heeft hij de kracht nog niet om recht te komen. Als we klaar zijn eerst recht houden voor een boertje wil dan wel helpen tegen het teruggeven. 🍀

één maand geleden

Reactie op CristinaC

Waar hebben jullie die gekocht??
Op bol.com https://www.bol.com/nl/nl/p/sophie-de-giraf-babystoel-met-activiteiten-baby-seat-and-play/9200000125764138/?Referrer=ENTcli_order_confirmation_fc3d47e0-0095-4726-9901-b89703045b38

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Ja hier probeert ze ook, maar zonder succes. Ze rolt op haar zij, hoofd naa ...
Op een keertje gaat ze het per ongeluk doen en zal ze snappen welke beweging ze moet maken. Maar ondertussen is dat inderdaad frustrerend voor ze, dat merk ik hier thuis ook 😅 Je kan misschien haar helpen door haar beentje erover te trekken? Lexi heeft sinds maandag al een keer of 2/3 op haar buik gerold maar ze doet het alleen maar in haar slaap 😂

één maand geleden

Reactie op Auxine

Die van ons doet da al een aantal weken. K&G zegt dat het een sterk dam ...
Als wij hier Lexi willen boeren en haar dus over de schouder leggen, gaat ze ook altijd staan 😂 Op een keer zal ze nog eens over m'n schouder springen 🤭

één maand geleden

Hier ook, in zijn autostoel wringt hij om rechter te zitten en naar zus en broer te kijken 🥰 vanaf wanneer mogen we oefenen op zitten?

één maand geleden

Reactie op katrijn.

Hier ook, in zijn autostoel wringt hij om rechter te zitten en naar zus en ...
Ik doe dat nu al. Zolang ze wat ondersteund en dus niet met kromme rug zitten maakt het niet uit wanneer.

één maand geleden

Reactie op katrijn.

Hier ook, in zijn autostoel wringt hij om rechter te zitten en naar zus en ...
Oei ik doe dat ook al een weekje of twee. Begint al aardig goed te gaan. Soms al ff zonder ondersteuning. Rollen daarentegen begrijpt ze totaal niet. 😂

één maand geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Oei ik doe dat ook al een weekje of twee. Begint al aardig goed te gaan. So ...
Hier ook. Als ik haar mijn handen/vingers aanbied dan trekt ze zichzelf eraan recht. Of soms zet ik haar op mijn schoot, dan leunt ze ook naar voren zodat ze niet tegen mij steunt 😅 Rollen is alleen iets wat ze (onbewust?) in haar slaap doet 😂