16 Reacties

14 dagen geleden

Wij hebben op aanraden van de pediater daktozin gesmeerd toen haar poep geïrriteerd was en helpt wel!

14 dagen geleden

Reinigen met mustela liniment en mustela creme voor luierwissel. Moest je borstvoeding geven dan kan een melkbadje ook helpen of wat melk op een watje en dit op de billetjes deppen 🤗

14 dagen geleden

Reactie op Valeriee94

Reinigen met mustela liniment en mustela creme voor luierwissel. Moest je b ...
Super die heb ik liggen. En heb nog wat zakjes met borstvoeding liggen in de diepvries hiervoor. Dankje

14 dagen geleden

Een bad let borstvoeding doet hier wel zijn ding en dan een dikke laag dermocreme

14 dagen geleden

Hier ook dermocreme, maar naar 't schijnt werkt kokosolie ook, zowel preventief/beschermend als genezend.

14 dagen geleden

Daktozin of Inotyol.

14 dagen geleden

Een bad met havervlokken zou ook zeer goed werken. Best wel in een washandje doen en afsluiten met een rekker. Anders is het opkuiswerk achteraf nogal lastig

14 dagen geleden

Reactie op ellie-v

Hier ook dermocreme, maar naar 't schijnt werkt kokosolie ook, zowel preven ...
Toen Elora nog newborn was heeft mijn vroedvrouw gezegd gehad als tip, omdat Elora vuur rode billen had met rode vlekken, een dun laagje kokosolie en daar bovenop daktozin. Ik deed dit in combinatie met moedermelk badje en ze was er binnen kortste keer can af. Ze ging toen 2x per week in bad en steeds met melk de olie en zalf was meermaals per daf

14 dagen geleden

Onze dochter had snel na de geboorte al last van luieruitslag. Dermocrem/sudocrem heeft het super snel opgelost, wel goed smeren. Soms deden we maar een dun laagje

14 dagen geleden

Inotyol!! Bij de volgende pamper wissel is de irritatie al zo goed als weg

14 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Een bad let borstvoeding doet hier wel zijn ding en dan een dikke laag derm ...
Wat ik me nu al altijd af vroeg... Hoeveel borstvoeding doen jullie in zo'n badje?

14 dagen geleden

Reactie op Tinee

Wat ik me nu al altijd af vroeg... Hoeveel borstvoeding doen jullie in zo'n ...
Gho da verschilt hoeveel ik heb staan. Soms is da maar 50ml en soms kan 150ml zijn.

13 dagen geleden

Groene klei is top!

12 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Een bad let borstvoeding doet hier wel zijn ding en dan een dikke laag derm ...
Het bad was 50-50 melk en water (probleem met diepvriezer, moest alles weggooien), maar ik zie toch geen verbetering aan het poepje :-( 😞

11 dagen geleden

Dikke laag inotyol en binnen de dag is de irritatie genezen!

10 dagen geleden

Reactie op MrsVanderhaegen

Dikke laag inotyol en binnen de dag is de irritatie genezen!
Ja indd helpt enorm goed!