Bij mij is het de 2 maal zwanger. Maar de eerste maal kwam de borstvoeding zeer moelijk op gang. Daarom dit idee, mijn vroedvrouw steunt me hier in maar wil nog meer info
Ik ben naar een borstvoedingssessie geweest en hierin zeiden ze dat prenatal kolven enkel aangeraden werd bij vrouwen met suikerziekte. Omdat die borstvoeding moeilijker op gang kwam. Het kan namelijk ook weeën starten als je prenatal begint.
Hoi! Mijn vroedvrouw heeft me dit aangeraden te doen vanaf de 37e week van mijn zwangerschap, dit omwille van de zwangerschapsdiabetes die ik heb. Daardoor zou er een grotere kans bestaan dat mijn baby na de bevalling extra voeding nodig heeft en is het handig die extra colostrum al te hebben. Alsook is het handig dat de borstvoeding dan sneller op gang zou komen. Bij mij is dit dus wel om medische redenen dat dit wordt aangeraden...
Hoi! Mijn vroedvrouw heeft me dit aangeraden te doen vanaf de 37e week van ...
Bij mij is de reden dat bij men dochter de borstvoeding zeer moeilijke starten na een keizersnede, nu is het terug keizersnede en hoop het zo vlotter te laten gaan
Hier ook zwangerschapsdiabetes. Ik ga ook eens horen bij m'n vroedvrouw, ee ...
Ze zal je er zeker bij helpen. Bij mij komt ze rond 37 weken langs om samen handmatig te kolven en me aan te leren hoe ik dat best doe, zodat ik het dan zelf 2 à 3 keer per dag kan doen tot aan de bevalling 👍🏻