16 Reacties

9 maanden geleden

Yes, ik had 133 en ook bijna niets gegeten die dag. Morgen moet ik voor de uitgebreide test gaan. Ik ken zelf iemand die een verhoogde 1ste suikertest en achteraf bleek bij de uitgebreide dat alles oke was, dus vals negatief kan

9 maanden geleden

Reactie op Brittx02

Yes, ik had 133 en ook bijna niets gegeten die dag. Morgen moet ik voor de ...
Kan dit ook bij 185, want de vroedvrouw zei al dat dit wel heel hoog was… 😟

9 maanden geleden

Reactie op Justine Dec2

Kan dit ook bij 185, want de vroedvrouw zei al dat dit wel heel hoog was… � ...
Kan ik niet met zekerheid zeggen spijtig genoeg.. ik weet wel dat de dame die dan achteraf in orde was ook wel vrij hoog had maar hoeveel precies weet ik niet..

8 maanden geleden

Reactie op Brittx02

Yes, ik had 133 en ook bijna niets gegeten die dag. Morgen moet ik voor de ...
Hier ook 134… dus hopelijk hetzelfde als bij jou.. ik had die test pas om 15 uur en mocht volgens haar alles eten ervoor. Heel vreemd

8 maanden geleden

Reactie op ems1996

Hier ook 134… dus hopelijk hetzelfde als bij jou.. ik had die test pas om 1 ...
Ja bij de 1ste mocht ik ook gewoon eten ervoor, bij de uitgebreide niet en daar is uit gebleken dat ik zwangerschapsdiabetes heb..

8 maanden geleden

Reactie op Brittx02

Ja bij de 1ste mocht ik ook gewoon eten ervoor, bij de uitgebreide niet en ...
Oo nee heel ambetant… heel veel succes!

8 maanden geleden

Bij mijn eerste kindje was mijn eerst test positief, moest ook niet nuchter gaan en heb erna de uitgebreide moeten doen nuchter en was negatief. Ik heb nu een nieuw gynaecoloog en zij vroeg me dadelijk of ik de uitgebreide wou doen want idd bij de eerste test doen ze meestal komen niet nuchter en dan hebt meer kans dat vals positief is en had geen zin om me onnodig weer zorgen te maken dus heb de keuze gemaakt om van eerste keer de uitgebreide te doen… zaterdagochtend geweest en deze keer ook negatief …

8 maanden geleden

Reactie op Brittx02

Ja bij de 1ste mocht ik ook gewoon eten ervoor, bij de uitgebreide niet en ...
Ai, hier idem. Uitgebreide test was ook positief… hier ook zwangerschapsdiabetes dus 😘

8 maanden geleden

Ik heb dinsdag pas mijn suikertest, om 8h 's morgens. Nu lees ik overal dat je die niet nuchter hoeft te doen, maar de vroedvrouw in het ziekenhuis heeft gezegd dat ik vanaf 12h 's nachts niets meer mag eten of drinken voor de suikertest. Maw, bij mij wordt die test wél nuchter afgenomen 🤔

8 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ik heb dinsdag pas mijn suikertest, om 8h 's morgens. Nu lees ik overal dat ...
Ik moest voor de korte suikertest 2u van tevoren nuchter zijn. Water drinken mocht wel gewoon 😀

8 maanden geleden

Reactie op Justine Dec2

Ik moest voor de korte suikertest 2u van tevoren nuchter zijn. Water drinke ...
Ha, dat is in ieder ziekenhuis dus een beetje eigen regels toepassen 😜 Ach, minder kans op een vals positief dan natuurlijk 😁

8 maanden geleden

Ja bij mij 194 na 1 uurtje prikken. Ik moet ook opnieuw gaan voor de uitgebreide test.. Ik kreeg mijn test wel pas om 18h savonds vond dit al laat.. is het goed gekomen met de uitgebreide?

8 maanden geleden

Reactie op Justine Dec2

Kan dit ook bij 185, want de vroedvrouw zei al dat dit wel heel hoog was… � ...
Oei bij mij 194 om 18h s'avonds.. hopenlijk met de uitgebreide was hij toch vals positief :(

8 maanden geleden

Hier was de eerste test ook positief, 152 en om 14u30 afgenomen. Niet nuchter. Volgende week mag ik gaan voor de uitgebreide, hoop dat het meevalt 🤞🏻

8 maanden geleden

Ik heb 130 en moet ook de uitgebreide doen. Super stom vind ik. 🙄

8 maanden geleden

Reactie op StarAxelRainbow2324

Bij mijn eerste kindje was mijn eerst test positief, moest ook niet nuchter ...
En hoeveel was jou waarde bij de eerste positieve test?