16 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Brittx02
Yes, ik had 133 en ook bijna niets gegeten die dag. Morgen moet ik voor de ...
Kan dit ook bij 185, want de vroedvrouw zei al dat dit wel heel hoog was… 😟
8 maanden geleden
Bij mijn eerste kindje was mijn eerst test positief, moest ook niet nuchter gaan en heb erna de uitgebreide moeten doen nuchter en was negatief. Ik heb nu een nieuw gynaecoloog en zij vroeg me dadelijk of ik de uitgebreide wou doen want idd bij de eerste test doen ze meestal komen niet nuchter en dan hebt meer kans dat vals positief is en had geen zin om me onnodig weer zorgen te maken dus heb de keuze gemaakt om van eerste keer de uitgebreide te doen… zaterdagochtend geweest en deze keer ook negatief …
8 maanden geleden
Reactie op Brittx02
Ja bij de 1ste mocht ik ook gewoon eten ervoor, bij de uitgebreide niet en ...
Ai, hier idem. Uitgebreide test was ook positief… hier ook zwangerschapsdiabetes dus 😘
MOD
8 maanden geleden
Ik heb dinsdag pas mijn suikertest, om 8h 's morgens. Nu lees ik overal dat je die niet nuchter hoeft te doen, maar de vroedvrouw in het ziekenhuis heeft gezegd dat ik vanaf 12h 's nachts niets meer mag eten of drinken voor de suikertest. Maw, bij mij wordt die test wél nuchter afgenomen 🤔
8 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ik heb dinsdag pas mijn suikertest, om 8h 's morgens. Nu lees ik overal dat ...
Ik moest voor de korte suikertest 2u van tevoren nuchter zijn. Water drinken mocht wel gewoon 😀
8 maanden geleden
Ja bij mij 194 na 1 uurtje prikken. Ik moet ook opnieuw gaan voor de uitgebreide test.. Ik kreeg mijn test wel pas om 18h savonds vond dit al laat.. is het goed gekomen met de uitgebreide?
8 maanden geleden
Reactie op Justine Dec2
Kan dit ook bij 185, want de vroedvrouw zei al dat dit wel heel hoog was… � ...
Oei bij mij 194 om 18h s'avonds.. hopenlijk met de uitgebreide was hij toch vals positief :(
8 maanden geleden
Reactie op StarAxelRainbow2324
Bij mijn eerste kindje was mijn eerst test positief, moest ook niet nuchter ...
En hoeveel was jou waarde bij de eerste positieve test?