Hi ladies!!
Ik ben vandaag 40 + 4 en mijn gynaecoloog had op 36 weken afgesteld dat ik een milde polyhydramnion heb van AFI 23. Op 36 weken had mijn gynaecoloog mij laten blijken dat ze mij zeker op mijn 40 weken wou laten inleiden. Heb er alles gedaan om het te weigeren, maar toch is het blijven hebben in m’n hoofd.
Nu op 40+4 zit de druk nog hoger om in te leiden en ben er enorm bang voor. Ik ga om de 2 dagen aan de monitor liggen en iedere keer wordt daar weer overgepraat… Het is ons eerste kindje had heel graag met mijn vroedvrouw in het geboortehuis een natuurlijke bevalling gehad, maar ik zie zo de kansen voorbij vliegen dat dit zal gebeuren…
Ik voel dat door die druk mijn lichaam het nodige niet kan doen en dat mijn kleintje ook enorm onder druk komt te staan…
Zijn er nog vrouwen onder jullie die dit ervaren? En hebben jullie tips hoe ik hiermee om kan gaan?
Hey! Ja ondertussen bevallen op 15/06 van ons zoontje Baptist 🥰 lief dat j ...
Proficiat! Met of zonder inleiding? Zit wat in hetzelfde schuitje… verplicht om woensdagavond binnen te gaan in het ziekenhuis terwijl ik heel graag natuurlijk wil bevallen….
Proficiat! Met of zonder inleiding? Zit wat in hetzelfde schuitje… verplich ...
Hoe is het bij jou verlopen? Alles goed gegaan?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik dan toch een keizersnee gekregen heb wegens mijn bekken die te klein zijn.