6 Reacties

8 maanden geleden

Ik slaap (zelfs als ik niet zwanger was) met een zwangerschapskussen. Ik lig half op mijn buik en mijn ene been volledig over het kussen heen. ( helpt als kussen niet volledig gevuld is voor comfort).

8 maanden geleden

Ik slaap ook zoals Tanya, dat helpt mij tegen die pijn in heupen. In het begin was ik wat ongerust dat ik half op mijn buik lig, maar schijnt helemaal oké te zijn. Ik deed het automatisch tijdens mijn slaap want als ik perfect op m'n zij lig (met zwangerschapskussen tussen benen) krijg ik ook pijn aan heupen. Ik wissel ook veel van kant doorheen de nacht, zo heb ik het minst last.

8 maanden geleden

Reactie op MarieT

Ik slaap ook zoals Tanya, dat helpt mij tegen die pijn in heupen. In het be ...
Dat zal ik dan eens zo proberen! Hopelijk helpt het een beetje. 🤞 dankjewel!

8 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Ik slaap (zelfs als ik niet zwanger was) met een zwangerschapskussen. Ik li ...
Ik snap wat je wilt zeggen! Ik zal zo eens proberen te slapen. Dankjewel! 😚

8 maanden geleden

Ik heb het ook af en toe, maar het is meer in mijn dijbeen dan heup. Ik slaap ook met een zwangerschapskussen, maar ik heb niet zo'n worst, maar van die halve maantjes. En ik leg dan wel gewoon een hoofdkussen tussen mijn benen 😅 Sommige nachten kan ik gewoon doorslapen op dezelfde zij, soms moet ik eens wisselen.

8 maanden geleden

Ik volg prenatale kine rug en dat heeft mij al heel wat geholpen met pijnlijke heupen en rug. Zeker omdat er toch wat andere balans is op die plaatsen. Kan je vragen ook aan gynae voor deze te krijgen en zijn terugbetaalbaar via ziekenfonds