7 Reacties

5 maanden geleden

Kreeg je medicatie om je melkproductie te stoppen? 😘

5 maanden geleden

Had ik ook heeft 48 uur geduurd en dan was het voorbij, ik nam wel salie tabletten extra (weet niet of dit geholpen heeft) je kan ook ijs erop leggen

5 maanden geleden

Ga je flesvoeding geven met je eigen melk? Ik doe dat en heb idd na de bevalling na 2 dagen in het ziekenhuis( verbleef 5 dage) zeer veel pijn aan 1 kant van de borsten gehad. Is blijkbaar stuwing 😌 goed masseren en desnoods een Pamper nat maken met warm water en er tegen houden, na het kolven had ik een diepvries zak uit de koelkast voor af te koelen was zalig viel ermee in slaap

5 maanden geleden

Reactie op Miss Kitty

Ga je flesvoeding geven met je eigen melk? Ik doe dat en heb idd na de beva ...
Na 2 dagen was het wel weg omdat de productie op gang was

5 maanden geleden

Dat is de stuwing. Ik heb dat een 3 dagen gehad. Ik ben wel borstvoeding blijven geven. Als je dat graag wilt blijven doen, zou ik door zetten. Tips tegen pijne tepels zijn zilver cupjes. Ik heb zelf ook een heel moeilijke start gehad met borstvoeding. Mijn zoontje wou niet drinken en melk kwam niet op gang. Ben moeten kolven om de 1 uur en half. En toen kwam het opgang. Ik wou helemaal geen kunstvoeding geven dus heb wel door gedaan heb 3 maanden super pijnlijke tepels gehad. Ik wou ook opgeven daar door. Na alles te proberen van pijne tepels. Lactatiekundige laten kijken hoe hij aanhapt naar elke creme'ke dat zou werken voor de pijn weg te doen. Maar zilver cupjes hebben me geholpen . Daar doe je dan tussen de voedingen een beetje van je melk in en daar door heb ik tot 10 maanden en 19 dagen borstvoeding kunnen blijven geven tot de melk opwas door mijn nieuwe zwangerschap nu. Moest je natuurlijk echt kiet meer willen daar heb ik geen tips voor ik weet dat de stuwing bij mij 3 dagen heeft geduurd. Ik weet wel dat er pille'tjes bestaan zodat je borsten geen melk aan maken dan stopt de stuwing wss wel veel sneller. 🙂🥰

5 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Kreeg je medicatie om je melkproductie te stoppen? 😘
Goedemorgen 💗 nee krijg ik niet ze geven dat blijkbaar niet meer ivm een groot risico op postnataledepressie…

5 maanden geleden

Koude compressen op je borsten leggen.