5 Reacties

3 maanden geleden

Jij kent je kindje het beste. Als hij geen tekenen van krampjes vertoont, dan zou ik niks aanpassen? 😊

3 maanden geleden

Wij gebruiken de mam flesjes maar ons dochtertje hapt ook veel lucht. Heeft regelmatig de hik en geeft wel aan van last te hebben..

3 maanden geleden

Wij gebruiken bébé-jou met een orthodontische speen (dus zo met een schuine kant) ik geef bv. Hier drinkt ze soms gulzig uit, maar geeft geen teken van pijn of ongemak. Hier past ook het stuk van dr brown airfree drinken uit met de draaidop, dit geeft ook beterschap.

3 maanden geleden

Oh, onze baby is 9 weken en wij gebruiken nr 2 van hetzelfde flesmerk. Mss een “moeilijkere” speen gebruiken? Bijv nr 3 of 4?

3 maanden geleden

Wij gebruiken dr Brown flessen en zijn heel tevreden ! In het begin hebben we de allerkleinste speenmaat (maat P) moeten gebruiken want maat 1 druppelde te snel. Onze zoon is nu 8 weken en we zijn vorige week pas op maat 1 overgeschakeld. Wij gebruiken daarnaast ook Infacol. Wij hebben ook Philips Avent geprobeerd maar persoonlijk vond ik dat hij veel lucht aanhapte. Dat hebben we met Dr Brown amper. We houden hem weliswaar relatief recht tijdens de voedingen. Helpt mss ook. Gewoon uw buikgevoel volgen en verschillende zaken proberen !:)