25 Reacties

5 maanden geleden

Haha nee! Ik dacht ook al 'hoezo 2 duimen?'. Blij te horen dat ik niet alleen ben 馃檲 Weet daardoor inderdaad ook niet of ik het wel goed doe. Maar het voelt wel al comfortabeler aan dan de eerste keren dus mss helpt het wel een beetje... Zoals prien zegt ben ik ook wel wat bang om infecties te veroorzaken. Voor ik begin was ik mezelf daar goed + natuurlijk ook handen wassen, maar toch... Ze zeggen ook dat er geen olie in de vagina mag komen, maar dat is toch onmogelijk? 馃檲

5 maanden geleden

Reactie op MarieT

Haha nee! Ik dacht ook al 'hoezo 2 duimen?'. Blij te horen dat ik niet alle ...
Over die infecties zei mijn man dan: jullie vrouwen zijn toch speciaal hoor, altijd bang om daar infecties te krijgen, maar seks is geen probleem, denk je dat dat zo proper is? 馃槄 Hij heeft wel een punt haha

5 maanden geleden

Reactie op prien

Ik wist eerlijk gezegd niet dat dit een ding is馃檲馃榿. Eerlijk gezegd blijf i ...
Voila, dan heb je bij deze weer wat bijgeleerd 馃槣 Ja, ze zeggen wel eerst de handen goed wassen uiteraard voor je eraan begint.

5 maanden geleden

Reactie op MarieT

Haha nee! Ik dacht ook al 'hoezo 2 duimen?'. Blij te horen dat ik niet alle ...
Dat lijkt me inderdaad onmogelijk want je doet olie op je duimen/vingers, die je dan vervolgens inbrengt ... Ik heb wel speciale perineum-massageolie dus normaal zou dat geen kwaad kunnen 馃憖

5 maanden geleden

Reactie op MarieT

Over die infecties zei mijn man dan: jullie vrouwen zijn toch speciaal hoor ...
Hahahah inderdaad, goed punt!