14 Reacties

6 maanden geleden

4/5 denk ik

6 maanden geleden

Wij hadden er ook maar 1, legde wel een tetradoek onder de baby. Een tweede als reserve zou evt wel kunnen. Dan kan je die leggen als de andere in de was zit.

6 maanden geleden

Gebruikten jullie ook parkomranding?

6 maanden geleden

Reactie op claartje96

Nee niet gebruikt.

6 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ik ook voorlopig ook niet aangekocht...

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Nee niet gebruikt.
Ja ik lees dat dit naar veiligheid niet altijd ok is..

6 maanden geleden

Reactie op Eli4321

Ik ook voorlopig ook niet aangekocht...
Ja dacht dat dit naar veiligheid niet altijd ok was.. heb het zelf ook niet gekocht

MOD

6 maanden geleden

Wij hebben er 1 en er staat een extra op onze geboortelijst. Parkomranders gaan we niet gebruiken ☺️

6 maanden geleden

Wij hebben er 1 op de lijst staan, vind het nogal kostelijk voor een 2de aan te kopen want indien vuil kan baby nog altijd rechtstreeks op matras liggen? 😁 ik ga ook voor een nestje met aerosleep ingebouwd en denk dat dat vaak mee in het parkje gaat belanden ikv knusheid 😁

6 maanden geleden

Twee stuks hier, maar dat is ook maar toevallig omdat ik eentje van mijn zus kreeg en de andere bij het park zat 😉 Ik heb ook enkele hoezen voor de parkmatras. Dus in het slechtste geval kan je mss de baby gewoon op de parkmatras leggen?

6 maanden geleden

Bij mijn eerste had ik 1 parklegger en gewoon tetradoek, als die dan vuil is kan je gewoon tetra doek veranderen

6 maanden geleden

Reactie op claartje96

Wordt afgeraden… Toch van zodra je baby’tje kan rollen vanwege verstikkingsgevaar. Kind & Gezin is er geen fan van alvast…

6 maanden geleden

Wij hebben 2 parkleggers en een doomoo nestje (ademend).

6 maanden geleden

Ik heb een matrasje en matrasbeschermer voorzien omdat hij daar eerste maanden ook in gaat slapen beneden. Ik voorzie dus geen parklegger.