12 Reacties
één maand geleden
Oef, nu vraag je wat…
Hier zat ze 3 maanden in maatje 1 en dan overgegaan naar maat 2. Int begint deden we vaak maar 3dagen met 1 (klein) pak van merk pampers. Hoe ouder ze wordt hoe langer we doen met een pak. Ik denk dat wij toch een 20 tal (kleine) pakken hoor (wij gebruiken merk pampers)
één maand geleden
Ja er zitten 24-28 pampers in een pak maat 1 want k heb 2 soorten: de gewone blauwgroene pakken van pampers, en dan de baby harmony van pampers. Dan zou ik er precies toch beter niet al te veel weggeven lijkt me… 8 pampers per dag, voor 1 maand is al 10 pakken min of meer… OK, dan ga ik gewoon 5 pakken aan een vriendin schenken die nu in januari bevalt en de rest hou ik dan. 🍀 bedankt voor jullie input dames, ik had er geen flauw benul van! ❤️🥰
één maand geleden
In principe kunnen ze al vanaf 4kg in maatje 2.
Wij zijn redelijk snel overgestapt. Hoe groter de pamper hoe meer urine opgenomen kan worden. Ik vind ze ook gewoon meer comfortabel aan de buik zitten.
Ik zou de helft evt schenken. Heb je in de toekomst toch nog extra nodig, is het snel bijgekocht of misschien krijg je zelf ook wel pampertaarten.
één maand geleden
Reactie op Amaryllisbloem88
1 pak gebruikt van maat 1 en dan onmiddellijk naar maat 2. 😊
En met pak bedoel een klein pakje 😂 . Ook een baby van bijna 4 kg bij de geboorte en maatje 2 zat veel beter.
één maand geleden
Hier 1 kleine maand maat 1 gedragen. was wel bij de geboorte 3,140kg en int begin een kleine 200gr afgevallen dus gewichtje van 2,940 bij thuiskomst,maar na 3 a 4 weken moeten overstappen op maat 2.
één maand geleden
Ik had zo een grote box van maatje 1. En heb deze opgebruikt. Ons dochtertje heeft wel tot 3 maand in maatje 1 gekund. Denk dat dit ook heel afhankelijk is hoe snel ze groeien/verdikken. En ook de bouw speelt zeker mee!