10 Reacties

2 maanden geleden

Is de melk wat opgewarmd? Hier weigerde ze ook ineens de fles na een kleine hoeveelheid en nu het net iets warmer is drinkt ze de hele fles op zonder morren.

2 maanden geleden

Geen tips (hier eentje die helemaal niets van de fles wil), maar als ze daarmee gelukkig is zal ze het wel inhalen aan de borst achteraf 😊

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Geen tips (hier eentje die helemaal niets van de fles wil), maar als ze daa ...
Ik begin binnen 2 weken te werken en dan heeft ze die optie niet echt en zal ze bij de papa of oma moeten drinken uit de fles

2 maanden geleden

Reactie op Joa1983

Is de melk wat opgewarmd? Hier weigerde ze ook ineens de fles na een klein ...
Ja, geprobeerd op kamertemperatuur maar dat was geen optie voor madam 😅 zou het kunnen dat het al teveel afgekoeld is en ze het dan niet meer wilt

2 maanden geleden

Reactie op BlijeTuimelaar111302

Ik begin binnen 2 weken te werken en dan heeft ze die optie niet echt en za ...
Ga je dan 's ochtends en 's avonds geen borstvoeding meer geven?

2 maanden geleden

Ja, geprobeerd op kamertemperatuur maar dat was geen optie voor madam 😅 zo ...
Een van de tips van onze vroedvrouw was om de melk echt goed warm te maken. Ik deed 45°C.

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ga je dan 's ochtends en 's avonds geen borstvoeding meer geven?
Dit klinkt een beetje judgy, zo bedoelde ik het niet 🙈 Ik vraag het even anders: Ga je volledig stoppen met borstvoeding?

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Dit klinkt een beetje judgy, zo bedoelde ik het niet 🙈 Ik vraag het even ...
Ik zou heel graag verder doen in de ochtend en avond maar ik werk onregelmatige uren. Begin vaak om 6u en sommige dagen stop ik op 20u. Lijkt mij onmogelijk om nog te blijven geven denk ik

2 maanden geleden

Ik zou heel graag verder doen in de ochtend en avond maar ik werk onregelma ...
Is inderdaad niet zo handig... Zou je dochter niet meer van de fles beginnen drinken wanneer ze merkt dat ze niet meer zal kunnen inhalen aan de borst?

2 maanden geleden

Misschien eens je man laten een flesje geven? Ze linkt jou gezicht misschien aan de borst? Bij ons hielp dit in het begin.