6 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb nog een stoffen vestje mee voor het geval het wat frisser is 🥰

6 maanden geleden

Ik heb een body met lange mouwe of korte mouwen. Tshirt korte mouwen, lange broek, sokken en een dekentje. Dit kan nog veranderen ALS kouder word dan ik denk

6 maanden geleden

Ik idem als jou! Body lange mouw, boxpakje, muts, kousen, deken. Lijkt me wel voldoende voor juni.

6 maanden geleden

Nog niets want ik moet nog kleertjes shoppen 🙈 Ben uitgerekend voor 21 juni en hou er rekening mee dat ik later zal bevallen, dus ik hoop dat het wel al wat warmer weer is tegen dat we naar huis gaan. Ons was gezegd dat rompers met korte mouwen en daarover een laagje met lange mouwen voldoende zal zijn. Dus ik denk romper korte mouwen + boxpakje+ sokjes + mutsje + voetenzak/dekentje. Maar ik pak sowieso ook wel rompers met lange mouwen mee, mocht het nu toevallig toch een koude dag zijn. Wij wonen wel maar op 10 minuten rijden van het ziekenhuis dus lang moet ze niet in de auto zitten 😊

6 maanden geleden

Je kan altijd nog wat tetradoeken en een dekentje bij leggen, ik zou er niet teveel mee inzitten. ;)

6 maanden geleden

Ik voorzie hetzelfde. Heb een extra dik dekentje mee. Het is ook niet meer zo heel koud en je bent niet zo lang buiten met de baby normaal gezien.