Zitten hier nog "oudere" zwangere mama's? Als in ouder dan 35? Ik word in september 38 en krijg mijn eerste kindje. Niet dat ik mij oud voel maar voor de maatschappij kan het oud(er) lijken (niet dat ik er mij wat van aantrek 🤪). Ik merk niet echt meer kwaaltjes, tekortkomingen of voel me ook niet zelfzekerder/volwassener door mijn leeftijd. Hoe voelen jullie zich? Was het een bewuste keuze? Of was het zoals bij mij pas op latere leeftijd de ware gevonden ?
Ik word in september ook 38 en ben zwanger van mijn 4de kindje (eerste met mijn man ) we hadden iets van we zien wel wat de natuur zegt en een jaar later waren we zwanger 😊
Ik ook dit jaar 39, en mijn man 48 mar wij voelen ons helemaal niet zo oud en zien er ook niet zo oud uit 😂. En idem hier, de juiste pas 7jaar geleden ontmoet, eerst opt gemak genieten, dan covid doorstaan als zelfstandigen (allebei) dan 2 miskramen, en een spoedoperatie aan de eierstokken en nu eindelijk binnen 7 weken ons meisje 😍 (eerste kindje voor allebei)
Thanks en ondanks heel angstige maandzn in het begin, nu toch redelijk wat pijn in mijn bekken en slapeloze nachten, toch een hele mooie en zalige zwangerschap
Ik ben 39 wanneer ik voor het eerst mama word 😊 zoals mijn gynaecologe altijd zegt: maar dat is nog jong en hip… tot 21 uur ongeveer 😄
Ik ga het moederschap nu - bewust - in mijn eentje aan.