14 Reacties

7 maanden geleden

Ik word in september ook 38 en ben zwanger van mijn 4de kindje (eerste met mijn man ) we hadden iets van we zien wel wat de natuur zegt en een jaar later waren we zwanger 😊

7 maanden geleden

Ik ook dit jaar 39, en mijn man 48 mar wij voelen ons helemaal niet zo oud en zien er ook niet zo oud uit 😂. En idem hier, de juiste pas 7jaar geleden ontmoet, eerst opt gemak genieten, dan covid doorstaan als zelfstandigen (allebei) dan 2 miskramen, en een spoedoperatie aan de eierstokken en nu eindelijk binnen 7 weken ons meisje 😍 (eerste kindje voor allebei)

7 maanden geleden

Ik word in juli 37 en uitgerekend voor 7 juni 😊 het was een zware zwangerschap maar ik weet niet of dit met mijn leeftijd te maken heeft

7 maanden geleden

Reactie op laurence85

Ik ook dit jaar 39, en mijn man 48 mar wij voelen ons helemaal niet zo oud ...
Oh super. Ik ben blij voor jullie beiden❤️

7 maanden geleden

Reactie op prien

Oh super. Ik ben blij voor jullie beiden❤️
Thanks en ondanks heel angstige maandzn in het begin, nu toch redelijk wat pijn in mijn bekken en slapeloze nachten, toch een hele mooie en zalige zwangerschap

7 maanden geleden

In juni word ik 38, heb wel al een dochter van bijna 11. Wij zijn niet oud! 😆

7 maanden geleden

Reactie op laurence85

Thanks en ondanks heel angstige maandzn in het begin, nu toch redelijk wat ...
Idem! Die bekken, wauw 😔

7 maanden geleden

Eind juni wordt ik 40 begin juni uitgerekend voor een tweede dochter heb er al eentje van 11 en voel mij zeker nog goed 😅

7 maanden geleden

Ik ben 39 wanneer ik voor het eerst mama word 😊 zoals mijn gynaecologe altijd zegt: maar dat is nog jong en hip… tot 21 uur ongeveer 😄 Ik ga het moederschap nu - bewust - in mijn eentje aan.

7 maanden geleden

Reactie op BAM39

Ik ben 39 wanneer ik voor het eerst mama word 😊 zoals mijn gynaecologe alt ...
Haha goed gelachen met de uitspraak van je gynaecologe 😂

6 maanden geleden

Reactie op katrijn.

Haha goed gelachen met de uitspraak van je gynaecologe 😂
Ik dacht ook meteen: it’s funny ‘cause it’s true 🙈 Ik lig tegenwoordig écht rond 21u in mijn bed! 😄😄

6 maanden geleden

Hier uitgerekend op 18 juni en 10 dagen later wordt ik 36. Hier bewuste keuze partner wordt 41 😊

6 maanden geleden

Reactie op BAM39

Ik dacht ook meteen: it’s funny ‘cause it’s true 🙈 Ik lig tegenwoordig éch ...
Ik ook 😂

6 maanden geleden

Net 41 kaarsjes uitgeblazen en klaar voor het avontuur! Bewuste keuze en een now or never-gevoel :).