34 Reacties

4 maanden geleden

Voelt jullie knip ook zo hard aan? Nu 16 dagen geleden bevallen

4 maanden geleden

Reactie op Maantje9909

Aangezien dat hier allemaal mama’s zitten die geknipt zijn geweest een noga ...
Ik ben ook al redelijk snel gaan kijken welke ravage mijn kind heeft aangericht down under maar het valt goed mee. 😮‍💨 Visueel dan toch… fysiek moeten we nog ondervinden. Nu vind ik het er wel niet mooier uitzien eigenlijk.

4 maanden geleden

Ik probeer mij aan jullie positivisme optrekken want ik vind het toch iets ellendigs... ik blijf toch sukkelen. Had eerst extern een open wondje door losgekomen draadje maar met zalf kunnen oplossen en nu antibiotica kuur door baarmoederslijmvliesontsteking. Visueel ziet het er weer ok uit en lijkt de buitenkant bijna genezen maar het is de diepe interne vaginale ruptuur en de ontsteking die nog voor pijn blijft zorgen. Ook al die medicatie... Neem je antibiotica, krijg je buikloop(wat niet ideaal is, moet je enterol nemen.. heb je pijn, brufen of dafalgan... En zo zit ik al meer dan 14 dagen aan de pillen maar ik weet dat ik niet alleen ben.

4 maanden geleden

Reactie op prien

Ik probeer mij aan jullie positivisme optrekken want ik vind het toch iets ...
Ik heb ook veel problemen… door de sonde die ik kreeg is er iets mis met mijn plasbuis.. eerst moest de blaasontsteking weg dus 2 X antibiotica en nu nog steeds last dus 3X antibiotica tegen het ontspannen van de plasbuis. Ik vrees dat dit niet zal helpen en anders is het naar de uroloog… die dan met camera’tje naar binnen gaat… vreselijk… nu dat is het niet alleen, ook nog last van de wonde bij het perineum maar ik kan dus niet zien hoe het eruit ziet… zijn de draadjes er al uit of na een dikke 3 weken nog niet? Hoe hebben ze dat baarmoederslijmvlies ontsteking ontdekt? Geef je ook borstvoeding, want met al die antibiotica’s krijgen onze baby’s heel veel last van krampen… ocharme

4 maanden geleden

Reactie op ems1996

Ik heb ook veel problemen… door de sonde die ik kreeg is er iets mis met mi ...
Oh ik sukkel ook.. ih heb 1 stukje aan het perineum waar er draadjes zitten dat dikker staat. Voelt ook echt branderig en geiriteerd/pijnlijk aan. Krijg hiervoor antibiotica maar de zwelling en pijn blijft..

4 maanden geleden

Reactie op ems1996

Ik heb ook veel problemen… door de sonde die ik kreeg is er iets mis met mi ...
Ik had weer meer bloeding en pijn na een week. Bij gynaecoloog geweest en zij zag tekenen van etter komende uit baarmoeder(niet van de knip of draadjes ) en was ook te zien in mijn bloeduitslag dat ik met ontsteking zat. Ik ben nu echt op punt gekomen, als ik voor een tweede ga dat ik een keizersnede wil. Zal ook pijn doen en lastig zijn maar denk meer controleerbaar dan daar down under. Ook minder risicovol sinds het bij ons ook met schouderdystocie was.. als ik dan achteraf er wat meer van lees, maar best dat ik het allemaal op voorhand tijdens de bevalling niet wist.

4 maanden geleden

Reactie op prien

Ik had weer meer bloeding en pijn na een week. Bij gynaecoloog geweest en z ...
Amai herkenbaar bij ons was het ook schouderdystocie.. waardoor onze dochter haar bovenarm gebroken is met de bevalling.. :(

4 maanden geleden

Reactie op claartje96

Amai herkenbaar bij ons was het ook schouderdystocie.. waardoor onze dochte ...
Oh jee, wat zonde 😔 Krijgt je kindje daar dan medicatie voor? Hier ook schouderdystocie maar gelukkig enkel klaplongetje en verder geen breuken 🤞🏻

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Oh jee, wat zonde 😔 Krijgt je kindje daar dan medicatie voor? Hier ook sch ...
Er is al vanalles mee gebeurd.. van ingipsen tot gips dat afzakte waardoor breukje bloot lag.. nu is met een strakke windel om haar lichaampje gebonden.. onbeschofte dokters al gehad die het normaal achten dat ze onophoudelijk weent, verschrikkelijk.. normaal is ze er vanaf binnen 2 weken.. laat ons hopen.. maar heeft al veel pijn gehad.. :( normaal zou het nadien in orde moeten zijn..

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Oh jee, wat zonde 😔 Krijgt je kindje daar dan medicatie voor? Hier ook sch ...
Ooh amai hier verschiet ik van. Bij mij ook schouderdystocie maar heeft er gelukkig niets aan over gehouden.

4 maanden geleden

Reactie op claartje96

Amai herkenbaar bij ons was het ook schouderdystocie.. waardoor onze dochte ...
Pff erg 😥. Bij ons gelukkig geen breuken opgelopen maar kinderarts houdt de schouder wel extra in de gaten met onderzoek. Hopelijk is jullie kindje snel weer genezen van de breuk 😥

4 maanden geleden

Reactie op Lievemama⭐️

Ooh amai hier verschiet ik van. Bij mij ook schouderdystocie maar heeft er ...
Ja normaal is het vooral een sleutelbeenbreuk dat er dan gebeurd.. maar hier was het dus haar bovenarmpje.. het was voor ons ook heel hard schrikken.. :(

4 maanden geleden

Reactie op prien

Pff erg 😥. Bij ons gelukkig geen breuken opgelopen maar kinderarts houdt d ...
Ja snap ik.. soms is het ook onopgemerkt dat ze wat last hebben van schouder of arm maar goed dat ze het opvolgen!

4 maanden geleden

Reactie op claartje96

Er is al vanalles mee gebeurd.. van ingipsen tot gips dat afzakte waardoor ...
Maar allee, echt medelijden... Hopelijk is ze er rap vanaf! 🤞🏻😔