Dag dames
16 juni ben ik bevallen van mijn zoontje, met een tamelijke knip. Nu zijn we 10 dagen verder en merk ik dat ik wel nog last heb hiervan.
Ik bekeek het eens in de spiegel en zag dat de meest pijnlijke plek, de plek is waar er langs beide kanten nog een hechting uitsteekt. Is het normaal dat er nog een hechting zit?
Is probeer zo goed mogelijk over de knip te wrijven dagelijks bik het douchen maar de laatste hechting wil maar niet lossen.
Vanaf wanneer zouden jullie dokter inschakelen? Ik heb geen zelfstandige vroedvrouw. Heb wel nog 1 beurt te goed van het ziekenhuis die ik zelf kan inplannen.
Bedankt voor de ervaringen/tips
Hoi! Ik heb ook een knip en stelde deze vraag vanmorgen aan mijn vroedvrouw die aan huis komt. Ze zei dat het 1 tot 2 weken duurt voor de draadjes helemaal opgelost zijn. Ik zou me dus nog niet direct zorgen maken. Veel beterschap 🍀
Ik ben 20 juni bevallen en blijkbaar ook flink uitgescheurd. Heb er zelf eigenlijk niet echt last van maar heb ook nog niet durven kijken in de spiegel 😅 Geen idee hoe het er dus uitziet daar beneden 🤭👀
Ik ben gescheurd en ook genaaid maar mocht daar niet aankomen, die draadjes lossen vanzelf op. De druk daar beneden is normaal, ik ben 3 weken geleden bevallen en heb vooral nog veel last bij de grote boodschap…
Ik ben gescheurd en ook genaaid maar mocht daar niet aankomen, die draadjes ...
Klopt inderdaad dat ze vanzelf oplossen, binnen een bepaald termijn ( max 14 dagen). Dan moet je ze normaal laten verwijderen door huisarts. Nog 2 dagen afwachten dus... Ik moest hier zo goed mogelijk over wrijven met washand bij douchen
Ik ben nu 6 dagen geleden bevallen en had een klein knipje. Vandaag heeft de vroedvrouw twee draadjes weg geknipt. Ze waren te fel aangespannen. Echt instant opluchting! Voelt véél beter nu! Ik zou het dus wel laten checken.
Mijn draadjes zijn na 4 dagen verwijderd geweest door de vroedvrouw! Veel beter sinds dan was anders heeeeeel pijnlijk! Nu twee weken geleden bevallen en knip is volledig toe en genezen!
Ik ben bevallen op 13 juni en gisteren op controle geweest omdat ik na een week een ontsteking aan mijn knip had (deed letterlijk meer pijn dan de hele bevalling 😅) de gynaecoloog zei dat mijn draadjes er nog inzaten.. en dat het kon dat het wat langer duurden… 🤷🏻♀️
Aangezien dat hier allemaal mama’s zitten die geknipt zijn geweest een nogal ‘aparte’ vraag…. 😅 merken jullie verschil daarbeneden qua uitzicht? Ik vind bij mezelf dat het beneden precies mooier uitziet dan ervoor alsof ik een gratis schaamlipcorrectie heb gehad 😅😂
Aangezien dat hier allemaal mama’s zitten die geknipt zijn geweest een noga ...
Hahahahaha, zalig toch! 🙈 ik heb nog niet durven kijken down under. K heb me ook nog niet willen scheren. Kwestie dat ik nergens blijf aan vast hangen… 😁