34 Reacties

4 maanden geleden

Hoi! Ik heb ook een knip en stelde deze vraag vanmorgen aan mijn vroedvrouw die aan huis komt. Ze zei dat het 1 tot 2 weken duurt voor de draadjes helemaal opgelost zijn. Ik zou me dus nog niet direct zorgen maken. Veel beterschap 🍀

4 maanden geleden

Reactie op MarieT

Hoi! Ik heb ook een knip en stelde deze vraag vanmorgen aan mijn vroedvrouw ...
Heb je ook een vervelende zware druk daar beneden?

4 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Ja dat wel, maar ik neem nog pijnstilling en dan is het oké. Denk dat dat niet abnormaal is?

4 maanden geleden

Reactie op MarieT

Ja dat wel, maar ik neem nog pijnstilling en dan is het oké. Denk dat dat n ...
Trouwens de vroedvrouw zei vanmorgen dat vlak voor alle draadjes opgelost zijn, het weer wat gevoeliger kan worden

4 maanden geleden

Reactie op MarieT

Ja dat wel, maar ik neem nog pijnstilling en dan is het oké. Denk dat dat n ...
Geen idee, geen ervaring mee 🙈 misschien inderdaad terug pijnstilling nemen dan ook 😅

4 maanden geleden

Ik ben 20 juni bevallen en blijkbaar ook flink uitgescheurd. Heb er zelf eigenlijk niet echt last van maar heb ook nog niet durven kijken in de spiegel 😅 Geen idee hoe het er dus uitziet daar beneden 🤭👀

4 maanden geleden

Ik ben gescheurd en ook genaaid maar mocht daar niet aankomen, die draadjes lossen vanzelf op. De druk daar beneden is normaal, ik ben 3 weken geleden bevallen en heb vooral nog veel last bij de grote boodschap…

4 maanden geleden

Reactie op ems1996

Ik ben gescheurd en ook genaaid maar mocht daar niet aankomen, die draadjes ...
Klopt inderdaad dat ze vanzelf oplossen, binnen een bepaald termijn ( max 14 dagen). Dan moet je ze normaal laten verwijderen door huisarts. Nog 2 dagen afwachten dus... Ik moest hier zo goed mogelijk over wrijven met washand bij douchen

4 maanden geleden

Ik ben nu 6 dagen geleden bevallen en had een klein knipje. Vandaag heeft de vroedvrouw twee draadjes weg geknipt. Ze waren te fel aangespannen. Echt instant opluchting! Voelt véél beter nu! Ik zou het dus wel laten checken.

4 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Klopt inderdaad dat ze vanzelf oplossen, binnen een bepaald termijn ( max 1 ...
Dat wist ik helemaal niet, is mij niet verteld geweest.. nu heb ik wel geen last maar zal het maar eend nakijken met de spiegel… 🤯

4 maanden geleden

Mijn draadjes zijn na 4 dagen verwijderd geweest door de vroedvrouw! Veel beter sinds dan was anders heeeeeel pijnlijk! Nu twee weken geleden bevallen en knip is volledig toe en genezen!

4 maanden geleden

Reactie op Lievemama⭐️

Mijn draadjes zijn na 4 dagen verwijderd geweest door de vroedvrouw! Veel b ...
Ik zondag ook 2 weken geleden. Onderkant is dicht, maar bovenkant gaapt nog 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Oh die druk herken ik! Ik zit op dag 6 na mijn zwangerschap. Enig idee hoelang dit nog duurt?

4 maanden geleden

Reactie op claartje96

Oh die druk herken ik! Ik zit op dag 6 na mijn zwangerschap. Enig idee hoel ...
Ik heb het sinds enkele dagen niet meer (zondag 14 dagen geleden bevallen)

4 maanden geleden

Ik ben bevallen op 13 juni en gisteren op controle geweest omdat ik na een week een ontsteking aan mijn knip had (deed letterlijk meer pijn dan de hele bevalling 😅) de gynaecoloog zei dat mijn draadjes er nog inzaten.. en dat het kon dat het wat langer duurden… 🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Aangezien dat hier allemaal mama’s zitten die geknipt zijn geweest een nogal ‘aparte’ vraag…. 😅 merken jullie verschil daarbeneden qua uitzicht? Ik vind bij mezelf dat het beneden precies mooier uitziet dan ervoor alsof ik een gratis schaamlipcorrectie heb gehad 😅😂

4 maanden geleden

Reactie op Maantje9909

Aangezien dat hier allemaal mama’s zitten die geknipt zijn geweest een noga ...
Hahaha, toch nog een voordeel 😂

4 maanden geleden

Reactie op Maantje9909

Hahahaha de max. Ik heb eigenlijk nog niet gekeken, maar heb niet het gevoel dat het mooier is dan voordien 😅

4 maanden geleden

Reactie op claartje96

Oh die druk herken ik! Ik zit op dag 6 na mijn zwangerschap. Enig idee hoel ...
Het gaat over! Dat is je bekkenbodemspieren die terug tot zichzelf moeten komen. Duurt niet lang. Ik had daar 4-5d last van!

4 maanden geleden

Reactie op Maantje9909

Hahahahaha, zalig toch! 🙈 ik heb nog niet durven kijken down under. K heb me ook nog niet willen scheren. Kwestie dat ik nergens blijf aan vast hangen… 😁