Mama? Papa? Hier lijkt hij (voorlopig 馃お) als een kloon van mijn man. In begin vond ik het minder leuk dat iedereen zei" ohhh het is heel de papa" maar ik heb het losgelaten. Uiteindelijk lijkt hij op de man op wie ik verliefd ben en heeft hij ook wel wat mee van mij, namelijk mijn ronde hoofdvorm 馃槄en wie weet later heeft hij wat van mama s karakter mee 馃槄
Hier zeiden ze int begin helemaal mij. Nu zeggen er veel helamaal
De papa. Maar als ik fotos van mij bekijk toen k dezelfde leeftijd had, is het een kopie. Dus tis hier 50/50
De papa en zijn dochters. Velen excuseren zich dan als ze dat zeggen, maar ik vind het helemaal niet erg. Hij is ten slotte degene waar ik voor gevallen ben. En ik ben zeker dat het mijn kind is, het is uit mij gekomen. 馃槀 Dat hoeft niet bevestigd te worden met mijn uiterlijk te hebben.
Onze zoon lijkt ook op de papa en vind het helemaal geweldig. Moet er wel bij zeggen dat we een dochter hebben die 2 druppels mij is dus zo is het mooi verdeeld. 馃
Hier lijkt ons zoontje voorlopig heel hard op mij toen ik baby was 馃槄
We zien wel hoe hij verder groeit en bloeit! De mooiste persoon die hij kan worden is zichzelf 馃グ
De meningen zijn verdeeld, en de mensen veranderen ook vaak van gedacht. Maar mijn vriend en ik lijken ook wel een beetje op elkaar 馃槄 Nu als ik babyfoto's vergelijk van mezelf en de dochter, dan lijkt ze wel op mij als baby. Ik had zelfs op dezelfde plaats een ooievaarsbeet!
Hier ook verdeelde meningen, maar hij lijkt zeker op zijn zus en ze is ook een goede mix van ons twee毛n. Alleen is hij opvallend lichter van haar- en oogkleur.
Hier zegt de kant van mijn partner dat hij op mijn partner lijkt en mijn familie zegt dat hij op mij lijkt, ik ga eens moeten polsen bij onbekenden denk ik 馃槀 zelf zie ik dat nooit bij baby鈥檚 op wie ze lijken 馃檲馃檲
Wij weten het zelf niet zo heel goed maar voorlopig zeggen de meesten dat hij meer op mij lijkt. Hoe groter hij wordt, hoe minder ik het zie wel 馃槄 Hij heeft alleszins wel mijn mond 馃槉 En ik hoop nog op de ogen van de papa! Ik heb bruine ogen. Zouden bruine ogen nu al niet zichtbaar zijn geworden? 馃槃