24 Reacties

茅茅n maand geleden

Helemaal zijn zus! En zijn zus lijkt helemaal op de papa. Voor de rest maak ik hier geen woorden aan vuil 馃檮馃き

茅茅n maand geleden

Ook papa! En in鈥檛 begin ook moeilijk mee. Alleen heeft hij mijn ogen, ti鈥檚 toch al iets he 馃槀 en zoals je zegt; misschien mijn karakter ook 馃お

茅茅n maand geleden

Hier zeiden ze int begin helemaal mij. Nu zeggen er veel helamaal De papa. Maar als ik fotos van mij bekijk toen k dezelfde leeftijd had, is het een kopie. Dus tis hier 50/50

茅茅n maand geleden

De papa en zijn dochters. Velen excuseren zich dan als ze dat zeggen, maar ik vind het helemaal niet erg. Hij is ten slotte degene waar ik voor gevallen ben. En ik ben zeker dat het mijn kind is, het is uit mij gekomen. 馃槀 Dat hoeft niet bevestigd te worden met mijn uiterlijk te hebben.

茅茅n maand geleden

Onze zoon lijkt ook op de papa en vind het helemaal geweldig. Moet er wel bij zeggen dat we een dochter hebben die 2 druppels mij is dus zo is het mooi verdeeld. 馃

茅茅n maand geleden

Hier lijkt ons zoontje voorlopig heel hard op mij toen ik baby was 馃槄 We zien wel hoe hij verder groeit en bloeit! De mooiste persoon die hij kan worden is zichzelf 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Kyma2015

Hier lijkt ons zoontje voorlopig heel hard op mij toen ik baby was 馃槄 We z ...
Dat is mooi gezegd 馃グ

茅茅n maand geleden

De meningen zijn verdeeld, en de mensen veranderen ook vaak van gedacht. Maar mijn vriend en ik lijken ook wel een beetje op elkaar 馃槄 Nu als ik babyfoto's vergelijk van mezelf en de dochter, dan lijkt ze wel op mij als baby. Ik had zelfs op dezelfde plaats een ooievaarsbeet!

茅茅n maand geleden

Hier ook verdeelde meningen, maar hij lijkt zeker op zijn zus en ze is ook een goede mix van ons twee毛n. Alleen is hij opvallend lichter van haar- en oogkleur.

MOD

茅茅n maand geleden

Hier zegt de kant van mijn partner dat hij op mijn partner lijkt en mijn familie zegt dat hij op mij lijkt, ik ga eens moeten polsen bij onbekenden denk ik 馃槀 zelf zie ik dat nooit bij baby鈥檚 op wie ze lijken 馃檲馃檲

茅茅n maand geleden

Hier lijkt ie echt op de papa! Heb ik helemaal geen problemen mee, vind het juist heel leuk 馃槉

茅茅n maand geleden

Voorlopig lijkt hij als baby iets meer op mij. Hoewel mijn moeder zegt dat ze met sommige momenten ook mijn partner erin herkent.

茅茅n maand geleden

Zolang onze dochter mijn brains heeft is het voor mij ok茅 馃槀 de looks mag ze van haar papa hebben 馃構

茅茅n maand geleden

Reactie op Vanessa 35

Zolang onze dochter mijn brains heeft is het voor mij ok茅 馃槀 de looks mag z ...
Maar ook hier wordt er vaak de papa vernoemd , maak me er ni druk in 馃槀

茅茅n maand geleden

Bij de geboorte was het 2 druppels water de papa. Zo nu en dan is er gelukkig iemand die mij er ook in herkent (dankuwel ShannaE 馃槀馃槣).

茅茅n maand geleden

Reactie op Tinee

Bij de geboorte was het 2 druppels water de papa. Zo nu en dan is er gelukk ...
Ik snap niet dat de mensen dat niet zien! 馃槏

茅茅n maand geleden

Hier zegt iedereen dat ze op mij lijkt 馃檲

茅茅n maand geleden

Helemaal de papa, het lijkt erop dat veel baby鈥檚 meer op de papa lijken dan de mama 馃槀

茅茅n maand geleden

Wij weten het zelf niet zo heel goed maar voorlopig zeggen de meesten dat hij meer op mij lijkt. Hoe groter hij wordt, hoe minder ik het zie wel 馃槄 Hij heeft alleszins wel mijn mond 馃槉 En ik hoop nog op de ogen van de papa! Ik heb bruine ogen. Zouden bruine ogen nu al niet zichtbaar zijn geworden? 馃槃

茅茅n maand geleden

Reactie op El_Rem

Wij weten het zelf niet zo heel goed maar voorlopig zeggen de meesten dat h ...
De grootste veranderingen in oogkleur zijn tussen 6 en 9 maanden denk ik, dus je zal nog even geduld moeten hebben 馃き