30 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Lizzy1706
Hier nog 4kg te gaan. (7 weken postnataal en ook bv) Maar ik heb last van o ...
Oh ocharme, dat moet zo vervelend zijn voor jou.
Wanneer je terug in bad zou mogen, zou je mss in een magnesiumbad kunnen gaan? Dat kan spier en gewrichtspijn echt verlichten vind ik.
4 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Ik ben zo benieuwd… was 16kg bijgekomen tijdens de zwangerschap. Ben nu pas ...
We zijn nu meer dan 10d na de bevalling en ik was dus 16kg aangekomen tijdens de zwangerschap en 10kg is er nu spontaan van af.
Die 6kg heb ik nog te gaan. 🙏🏼
Ben wel blij om het feit dat mijn lichaam redelijk flexibel met die zwangerschap is omgegaan. Mijn buik is nu al redelijk plat en terug in vorm. Dat had ik niet verwacht.
Mijn armen en benen waren gelukkig niet verdikt, ook m’n gezicht niet zo erg.
Beetje buikvet wil ik nog kwijt eigenlijk maar verder voel ik me goed.
Ik had me zooo laten bang maken door foto’s op sociale media van heel ‘erge’ postpartum lichamen die zich wat minder snel aanpasten na de zwangerschap. Daar had ik wel schrik voor… ik weet niet hoe ik me dan had gevoeld.
MOD
4 maanden geleden
Hier na een maand nog 4 vd 14kg extra vergeleken met voor de bevalling, mijn gewicht blijft nu zo’n 10 dagen stabiel. Ik ga ervan uit dat dit het optimale gewicht is voor mijn lichaam om ook borstvoeding te kunnen geven dus vind het ook absoluut niet erg ☺️ ik probeer gewoon gezond te eten en kijk ernaar uit om binnenkort wat meer te kunnen wandelen ☺️
4 maanden geleden
Ik ben nu een dikke maand ver. Is bij jullie de buik al volledig weggetrokken? / terug strakker ? Doen jullie extra oefeningen hiervoor of laten jullie het vanzelf gebeuren ? Als ik plat lig is mijn buik plat 😅ma als ik recht sta heb ik een blubber buikje. Ben eigenlijk aan het uitkijken op de dag dat ik mijn eigen schaamheuvel terug kan zien 😂
4 maanden geleden
Reactie op Biatha
Ik ben nu een dikke maand ver. Is bij jullie de buik al volledig weggetrokk ...
Is het vooral het loshangend vel?
Ik heb ook wel losser vel daar nu…
Zijn er mama’s die daar raad mee weten qua oefeningen of behandelingen? 😌
4 maanden geleden
Reactie op Biatha
Ik ben nu een dikke maand ver. Is bij jullie de buik al volledig weggetrokk ...
Hier ook nog steeds een klein zacht flubber buikje.
Iemand zei me ooit ‘dat is zodat de baby’tjes lekker zacht op je kunnen liggen’ vond dat wel cute haha.
Ik doe er ook niets aan, zal vast wel weer goed komen.
4 maanden geleden
Ik heb ook nog een kleine uitstekende buik en los vel 🤪 moet ook nog 8 kg kwijtgeraken en er gaat geen gram af. Zal wel komen hoop ik, bij ons dochtertje duurde het 5 maanden vooraleer ik op gewicht was (waarvan 1 maand Pascale Naessens gekookt en echt honger gehad) en bij ons zoontje duurde het 9 maanden.