30 Reacties
4 maanden geleden
Ik totaal 18,7kg bijgekomen. Nu 3 weken geleden bevallen en 9,4 kg afgevallen. Ik hoop tegen volgende maand zeker nog 4,4 kwijt te zijn 😅 heb namelijk borrel en feestje op de kalender staan 🤣 doel is tegen ik terug aan het werk ga( 16/10) allew kwijt te zijn. Op hoop van zegen. Tips zijn welkom want had ook gehoopt dat het vlotter ging gaan door de bv. Wetende dat ik momenteel wss zelfs niet aan mijn 1200cal per dag kom door de drukke momenten met de baby 🙈
4 maanden geleden
Leg jezelf niet teveel druk op.
Lukt het misschien om elke dag te wandelen met de baby? Dat kan helpen.
4 maanden geleden
18,5 kilo bijgekomen in zwangerschap. Na bevalling 13 kilo kwijt. De laatste 5 blijft nu ook plakken. Zal borstvoeding geven hiernog bij helpen of zal ik echt moeten afvallen?
4 maanden geleden
Herkenbaar. Ik was 11 kg bij, was er 8 kwijt toen ik thuis kwam van het ziekenhuis. Weken erna kwam ik er weer 2 bij, ondanks dat ik gezond en zeker niet meer at. De vroedvrouw zei dat dit te maken had met de cortisol (stresshormoon). Door te weinig slaap en teveel stress gaat je lichaam in een reactie dat het geen vet meer wil verbranden. Nu ik sinds 2 weken mijn partner een flesje gekolfde melk laat geven en zelf weer enkele uren slaap per nacht heb, val ik nu terug verder af.
4 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
13 kilo? Jaloers, hier ook +18,7 kg
Jaaa heel veel vocht denk ik, mijn benen waren dubbel dikte, werd na de bevalling nog erger endan allemaal in een keer weg 😬 zweten dat ik gedaan heb snachts 🤭🤭
4 maanden geleden
Ik ben zo benieuwd… was 16kg bijgekomen tijdens de zwangerschap. Ben nu pas bevallen en ben 8kg kwijt ongeveer. Dus nog 8kg te gaan. 😌
4 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Ik ben zo benieuwd… was 16kg bijgekomen tijdens de zwangerschap. Ben nu pas ...
Het is echt verschillend van persoon tot persoon denk ik. Ik was 18 kg bijgekomen (+10 in de eerste 30w en dan nog eens +8kg in de laatste 9w). 3 dagen na de bevalling was ik al 9 kg kwijt, en na 2w was ik in totaal 16kg kwijt. Ondertussen zit ik nog op +1,5kg ten opzichte van mijn startgewicht.
4 maanden geleden
Ik was 15kg aangekomen met de zwangerschap, bij thuiskomst na de bevalling was er 9kg van af. Ik ben nu 5weken postnataal en die laatste 6kg blijven hangen desondanks borstvoeding en dagelijkse wandeling.
Achja, gelukkig lig ik er niet zo wakker van. Mijn partner zegt me dagelijks dat ik nog knapper ben na de zwangerschap en bevalling, dus dat krikt me op en hierdoor heb ik de mentaliteit “f*ck off”