12 Reacties

7 maanden geleden

Zelf geen ervaring mee, maar diarree is wel een bijwerking van veel medicatie. Staat het niet in de bijsluiter? (Ja, ik ben een van die weirdo's die de bijsluiter volledig leest 😅)

7 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Zelf geen ervaring mee, maar diarree is wel een bijwerking van veel medicat ...
Dat is inderdaad één van de bijwerkingen.. mss eens een tijdje mee stoppen en kijken wat het geeft.

7 maanden geleden

Reactie op Neleee

Dat is inderdaad één van de bijwerkingen.. mss eens een tijdje mee stoppen ...
Vervelend wel, da's dan kiezen tussen diarree of maagzuur 😬 Hopelijk geraak je er snel vanaf 🤞

7 maanden geleden

Mijn ontlasting is de laatste weken ook iets zachter dan ze normaal is en ook sterker van geur. Ik neem niets van medicatie. Voedingspatroon is gewoon helemaal hetzelfde. Geen idee hoe het komt. 🤷🏻‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op Sikka

Mijn ontlasting is de laatste weken ook iets zachter dan ze normaal is en o ...
Hoeveel weken ben jij? Ik dacht al dat het misschien kwam door de druk op de darmen door de groei van de baarmoeder..

7 maanden geleden

Ik heb ook wel gemerkt sinds deze week. Ben nu 31w2 d

7 maanden geleden

Ik heb hetzelfde en neem geen medicatie. Is volgens mij doordat de darmen niet veel plaats meer hebben.

7 maanden geleden

Reactie op Neleee

Hoeveel weken ben jij? Ik dacht al dat het misschien kwam door de druk op d ...
Nu 33w, zo rond de 31w kreeg ik er last van denk ik.

MOD

7 maanden geleden

Ik heb dit ook sinds enkele dagen (ben 30 weken)

7 maanden geleden

Ik heb er ook last van sinds ik +-31 weken ben.

7 maanden geleden

Sinds deze week heb ik het ook! Urine en 💩 ruiken veel sterker… Niets gewijzigd in voedingspatroon en neem geen medicatie. Ik ben nu 32 + 4

7 maanden geleden

Even een update: ik neem nu 3 dagen Protectis, een soort probiotica, en dat doet wel al veel af! Ook gestopt met maagzuurremmers sinds vandaag dus ben benieuwd of het daar aan gelegen heeft…