11 Reacties

MOD

één jaar geleden

Maïs- of rijstcrackers 🙈 niet veel dus maar het helpt me enorm tegen de misselijkheid

één jaar geleden

Reactie op NDL

Maïs- of rijstcrackers 🙈 niet veel dus maar het helpt me enorm tegen de mi ...
Eet je deze meteen als je wakker bent of na een tijdje?

MOD

één jaar geleden

Reactie op CHae

Eet je deze meteen als je wakker bent of na een tijdje?
Ik eet dit onmiddellijk als ik wakker ben omdat ik bij mezelf merk dat mijn misselijkheid echt erger id op een nuchtere maag. Meestal eet ik er 2 bij het opstaan en dan nog enkele tijdens de ochtend zodat ik de tijd tot de lunch kan overbruggen

één jaar geleden

Ik drink altijd eerst water dan gaat mijn misselijkheid een beetje weg en kan ik met gerust eten. Of gwn brood met smeerkaas help ook!

één jaar geleden

Ik eet een boterham met (Light)kaas en drink een tas melk. Tegen mijn zin, maar zo ga ik de misselijkheid tegen...

één jaar geleden

Hier doet Navalit wonderen! 🤞🏻🍀

één jaar geleden

Ik eet in m'n bed een cracker en dan is mijn misselijkheid al wat beter. Ik kan dan opstaan zonder kokhalzen.

één jaar geleden

Mijn man brengt al drie weken boterhammen met choco of een toastje met choco naar boven vanaf dat ik wakker word!🙈 Eerst eet ik liggend, dan steeds rechter en wat water erbij. Dan even verwerken en dan sta ik pas op! Kwartiertje extra in de ochtendroutine… 😅 Maar binnen een paar maanden zal er ook wel meer tijd naar die ochtendrush gaan ha…

één jaar geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Hier doet Navalit wonderen! 🤞🏻🍀
Bij mij ook zonder ben ik echt misselijk

één jaar geleden

Ik sta op en drink chocomelk, anders wordt ik misselijk en braak ik

één jaar geleden

Ik eet vooral fruit en yoghurt 😅 dat is het enige dat ik er makkelijk in krijg…