10 Reacties

7 maanden geleden

Hey Ahlam misschien kan je eens contact opnemen met materniteit of vroedvrouw? Je kan die contacteren in geval van ongerustheid. Het is wel zo als je heel de dag bezig bent geweest dat je soms minder alert bent aan de bewegingen. Hangt ook beetje af hoe de baby ligt. Heb je al iets van snoepjes gegeten, cola of koud water gedronken? Soms helpt dit om beetje beweging op te wekken.

7 maanden geleden

En op je linkerzij gaan liggen 🥰

7 maanden geleden

Hi, ja ik denk erover na om naar spoed te gaan. Nee niks van snoep of cola vandaag.

7 maanden geleden

Reactie op ahlam98

Hi, ja ik denk erover na om naar spoed te gaan. Nee niks van snoep of cola ...
Doe dat dan maar eerst, iets met suiker eten en drinken en even op je zij liggen 😊

7 maanden geleden

Als ik zelf druk bezig ben voel ik de baby ook amper (bvb tijdens wandelen of fietsen). Inderdaad op je linkerzij gaan liggen en dan de bewegingen tellen.

7 maanden geleden

Hey Ahlam98. Hoe is het nu met jou.

7 maanden geleden

Mijn mama ging soms in bad om ons te kunnen voelen vroeger. Dus ik zou ook enkele dingen proberen, maar als je dan nog altijd minder of niets voelt eens bellen naar de gyn of naar ziekenhuis rijden voor de zekerheid.

7 maanden geleden

Hi iedereen, ben gisteren een wandeling gaan maken ‘s’avonds en daarna thuis gekomen. Toen begon ik kleine bewegingen te voelen onderin mijn buik.

7 maanden geleden

Reactie op ahlam98

Hi iedereen, ben gisteren een wandeling gaan maken ‘s’avonds en daarna thui ...
Ik zag dat je gisteren naar gynaecoloog was geweest (gewichtje baby topic). Heeft de gynae het dan beter voor jou kunnen checken?

7 maanden geleden

Reactie op prien

Ik zag dat je gisteren naar gynaecoloog was geweest (gewichtje baby topic). ...
Ja het was vandaag ! Ja alles was in orde gelukkig!