Dag dames
Meestal probeer ik echt kalm te blijven, maar nu lukt het precies niet. Ik ben 24+2 weken en normaal gezien voel ik dagelijks stampjes,zeer duidelijk. Nu heb ik gisteren en vandaag moeten overgeven ( geen idee waarom) en heb ik de baby nog niet gevoeld. Nog iemand gehad dat hij de baby eens een dag niet voelde?
Dag Tanya, 26 weken nu en heb het ook al gehad. Al geprobeerd op koud water te drinken? Zou reactie uitlokken bij de baby. Bij mij werkte dat telkens. Succes!
Hé mama! Opndie termijn is het echt normaal als je kleintje zich draait waardoor je hem of haar niet of minder voelt. Maak je je echt ongerust dan kan je altijd even bellen naar je materniteit, liever een keer te veel bellen en een gerustgestelde mama dan paniek 😘
Bellen naar je materniteit?
De andere tips zijn hier inderdaad al gegeven: ijskoud water of iets met suiker drinken. En op je linkerzij gaan liggen, dan zou je binnen de 2h iets moeten voelen.
Ik denk dat ik hem vandaag wel al gevoeld heb. Wel minder duidelijk dan and ...
Da's een opluchting! Misschien is hij gedraaid? Ik heb ook dagen waarop ik ons meisje wat minder goed voel dan andere dagen, afhankelijk van waar ze schopt/beweegt. (Ik heb een anterieure placenta, dus als ze niet bovenaan schopt voel ik het minder goed)