Beste mama’s
Ik heb sinds gisteren last van ‘hevigere’ menstruatiepijn. Ik veronderstel dat dit voorweeën zijn? Ik ben nu 32w 1d, is dit al vroeg in de zwangerschap of kan dit best?
Aangezien het mijn eerste kindje is, weet ik hier zo weinig vanaf. Daarmee de vraag of ik best mijn arts/ vroedvrouw contacteer en of het gewoon normaal is en ik mij geen zorgen hoeft te maken?
Ik heb sinds kort ook stekende pijn in rechterlies en menstruatiekrampen. Ik ben 29 weken. Wanneer ik dit op zoek zou het inderdaad om indalingsweeen gaan
Ik had het ook dit weekend (32+3 toen), en het duurde een hele dag. Niet constant maar toch en zowel vooraan als in mijn rug. Ik dacht ook dat het indalingsweeën waren want maandag was het voorbij 😊
Hier ook het eerste kindje dus geen idee 😅 Maar bellen naar de vroedvrouw kan nooit kwaad, dat is hun job en zij kunnen je het beste vertellen wat je voelt en wat je kan/moet doen 😊
Ik had het gisteren ook voor. We gingen even wandelen (Max 2km) en bij thuiskomst heel zware harde buik, steken in rug en zo wat menstruatiepijn. Ik kon bijna niet meer wandelen. Even moeten liggen en na half uurtje over. Vond het wel schrikken dus hopelijk komt het niet te vaak voor en pas wanneer dat nodig is 😅