6 Reacties

7 maanden geleden

Misschien indalingsweeën? Ook mijn eerste kindje maar ik las al dat dit rond deze termijn is en dat het voelt als hevige menstruatiekrampen...

7 maanden geleden

Ik heb sinds kort ook stekende pijn in rechterlies en menstruatiekrampen. Ik ben 29 weken. Wanneer ik dit op zoek zou het inderdaad om indalingsweeen gaan

7 maanden geleden

Ik had het ook dit weekend (32+3 toen), en het duurde een hele dag. Niet constant maar toch en zowel vooraan als in mijn rug. Ik dacht ook dat het indalingsweeën waren want maandag was het voorbij 😊

7 maanden geleden

Hier ook het eerste kindje dus geen idee 😅 Maar bellen naar de vroedvrouw kan nooit kwaad, dat is hun job en zij kunnen je het beste vertellen wat je voelt en wat je kan/moet doen 😊

7 maanden geleden

Ik had het gisteren ook voor. We gingen even wandelen (Max 2km) en bij thuiskomst heel zware harde buik, steken in rug en zo wat menstruatiepijn. Ik kon bijna niet meer wandelen. Even moeten liggen en na half uurtje over. Vond het wel schrikken dus hopelijk komt het niet te vaak voor en pas wanneer dat nodig is 😅

7 maanden geleden

Bedankt lieve mama’s, het zullen inderdaad indalingsweeën zijn geweest.. zolang ze nog maar even kan blijven zitten! 🙏