2 Reacties

één maand geleden

Ja, wij hebben het nunki lakentje. Toevallig gespot op een tweedehands babybeurs voor 15 euro en was nog nieuw! Wat verwacht je van het lakentje? Of wat bedoel je of het werkt? Mijn vragen: -wanneer zijn jullie er mee begonnen? na één week -voor gebruik, ingebakerd of niet? Inbakerslaapzakje de eerst 10 weken er onder en nu een gewone slaapzak onder het lakentje -hoe lang heeft de gewenningsperiode geduurd? Baby moeten huilen? nvt -al slapend onder het lakentje of moe maar wakker? Beiden. Hangt er vanaf of hij al in slaap valt tijdens het drinken voor de nacht. Maar hij valt ook zelf in slaap er onder. Ik blijf er wel bij tot hij slaapt. -de website zegt dat het veilig is maar maak me toch zorgen. Zeker veilig! Het zorgt voor wat extra geborgenheid en hij kan niet zo fel met de beentjes beginnen trappelen. Hij slaapt met zijn armpjes omhoog dus die steek ik er gewoon niet meer onder... Ik zou het sowieso tweedehands op vinted kopen! En als het tegenvalt, kan je het nog door verkopen.

één maand geleden

Hier hebben we hem 2 weken geleden ook in huis gehaald. Zaten midden in de 4 maanden slaapregressie en waren bereid alles te proberen voor een beetje slaap 😂. Onze zoon heeft nooit ingebakerd gelegen, hield hier niet van, maar onder het nunkilakentje slaapt hij nu toch al een heel stuk beter! Hij slaat vooral minder hard met z’n beentjes en slaat zijn tutje niet meer per ongeluk uit zijn mond (we leggen een armpje vast en eentje los, zodat hij toch iets van vrijheid heeft). Wij leggen hem er slapend in. Het is wel een paar keer zoeken om hem goed dicht te krijgen. Al met al vind ik het wel de investering waard