9 Reacties

één jaar geleden

Ik ben 13 weken en ik dacht dat ik niet meer misselijk ging zijn, maar ik ben ook nog steeds super misselijk. Ik hoop dat het zo snel mogelijk stopt. Hopelijk bij u ook want ik kan me voorstellen dat elke dag overgeven heel vermoeiend is.

één jaar geleden

Bij mij was het gelukkig over vanaf week 13, maar ik was ook heel ziek (zelfs met 4x navalit/dag). Hopelijk komt er snel beterschap voor jou 🤞

10 maanden geleden

17+4 weken ben nog steeds misselijk ondanks navalit .. gelukkig (soms voelt het van wel) niet overgeven .. maar mijn maag spruttelt constant tegen.

10 maanden geleden

18 weken zwanger en al 3x proberen stoppen met navalit, maar zonder geef ik echt té veel over. Over 2 weken probeer ik opnieuw of ik zonder navalit verder kan 🤞🏻

10 maanden geleden

Hier ook nog steeds aan de Navalit… Bijna 18w. Al 2 keer afgebouwd maar dat was niet zo’n goed idee! ❌

10 maanden geleden

OH nee... Nog steeds jullie zo misselijk! Ik ben 14 weken en de hele tijd aan het hopen dat het stopt. Maar het kan dus nog steeds blijven duren. Niet meteen hoopvol.

10 maanden geleden

Reactie op tinehonorine

OH nee... Nog steeds jullie zo misselijk! Ik ben 14 weken en de hele tijd a ...
Mijn mama is 6 maand misselijk geweest. Dus ik vrees dat ik het ook vlaggen heb 😎

10 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Hier ook nog steeds aan de Navalit… Bijna 18w. Al 2 keer afgebouwd maar dat ...
Probeer eens omeprazole te vragen , doet wonderen

10 maanden geleden

Reactie op panneke96

18 weken zwanger en al 3x proberen stoppen met navalit, maar zonder geef ik ...
4e keer afbouwen was ook weer een flop :(