Zijn er nog dames die niet meer mogen/kunnen werken. Ikzelf ben nu 8weken zwanger van 2de kindje ik heb enorm veel last van lage rugpijn met uitstraling naar bil & heup. Ik ben nu alvast 14 dagen thuis maar huisarts liet uitschijnen dat dit waarschijnlijk voor de volledige zwangerschap zal zijn (fysiek zware job). Ik weet zelf niet goed hoe ik me hierover moet voelen ene kant blij quality met mijn zoontje van 2,5j anderzijds schuldig tegenover partner, werk en collega's. Hoe gaan jullie hiermee om?
Ik werk in een kinderdagverblijf en ben instant moeten stoppen.. ik ben vandaag 7 weken en 1 dag zwanger en ben thuis sinds het resultaat van de terugplaatsing (9 dagen erna)
Ik vind het lastig en aangenaam tegelijk.. de dagen dat ik me niet goed voel ben ik er heel dankbaar voor maar verder vind ik het wel moeilijk om een nieuwe tijdsbesteding te vinden doorheen de dag
Ik vind het lastig en aangenaam tegelijk.. de dagen dat ik me niet goed voe ...
Dat gevoel heb ik ook op een goede dag mis ik het werk en collega's op een slechte dag ben ik blij dat ik in de zetel kan liggen langer dan 1u rechtstaan is de hel dan wordt de rugpijn ondraaglijk laat staan dat ik 9u op mijn werk kan rechtstaan en rondlopen 🙂 maar toch enorm dubbelgevoel
Snap ik helemaal.. ik probeer contact te houden met de collega’s.. dat helpt wel wat maar is niet altijd evident natuurlijk. Hopelijk verminderd jouw last wel wat zodat je nog een beetje kan genieten met minder pijn!
Ik werk ook in een sector waarin je meteen moet stoppen wanneer je zwanger bent, maar ik wacht de echo van maandag af. Als deze positief is, vertel ik het aan de collega's en cliënten 🤗
Begrijp ik.. wij wouden het eerst ook zo doen maar zijn uiteindelijk zwanger geworden via icsi en ik heb geen immuniteiten dus wouden we toch echt alle risico’s vermijden