12 Reacties
5 maanden geleden
Hey,
Ons zoontje Jack is geboren op 05/06 met slokdarmatresie. (Slokdarm is onderbroken)
Dus op dag 2 zware operatie en nu herstellen op de Nicu voor de komende weken. Ben zaterdag naar huis gegaan zonder hem en dat voelt inderdaad enorm leeg! Alsof er een stuk van jezelf ontbreekt. Thuis komen voelde zo vreemd en zelfs niet echt als thuis komen.
5 maanden geleden
Reactie op JollekeEnBono
Hey,
Ons zoontje Jack is geboren op 05/06 met slokdarmatresie. (Slokdarm i ...
Ohnee, dat moet zo moeilijk zijn... Hopelijk mag hij snel naar huis!! ❤️
5 maanden geleden
Reactie op Jasmien1994
Ohnee, dat moet zo moeilijk zijn... Hopelijk mag hij snel naar huis!! ❤️
Niet makkelijk nee maar de knuffelmomentjes maken veel goed. Hij doet het goed dus hopelijk maar een 3tal weekjes 🤞💜
5 maanden geleden
Reactie op Cartia
Zo voelt het inderdaad leeg je moet een stukje van jezelf achter laten.
Ik begrijp helemaal hoe jij je voelt! Hopelijk kan jullie vriendje snel mee naar huis en kunnen jullie snel gebieten thuis! 😊💙
5 maanden geleden
Reactie op Cartia
We dachten dat onze zoon vandaag of morgen mee naar huis mocht. Ze zijn nog ...
Nog even volhouden mama en papa! Jullie kleine prins krijgt daar de beste zorgen..
Hier ook nog onzekerheid over wanneer we naar huis kunnen. In het beste geval binnen 2 weekjes. 🤞🤞 al een geluk worden wij hier enorm goed opgevolg en begeleid.
In welk ziekenhuis zijn jullie in opvolging?
5 maanden geleden
Dag mama ,
Ons kindje heeft ook eerst op de nicu gelegen omdat ze een klaplong had bij de geboorte en prematuurtje was. Daarna is ze naar de neonatologie mogen gaan .. ik heb eigenlijk sinds de bevalling nog geen rust gehad( ik ging 3 x per dag minstens op en af naar het ziekenhuis) . Eenmaal thuis slaapt ze niet goed , ze heeft ineens enorme last van krampen en reflux dus is het ook nog een hele zoektocht naar de juiste voeding .