33 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben zelf hobbyfotograaf en maakte mijn newbornfoto's daarom ook zelf. Mijn moeder heeft enkele foto's van ons als gezin genomen 😊 Wel in 3 dagen moeten doen omdat ik na de bevalling nog te snel moe was als ik me veel moest bukken etc 😂 We lieten ook enkele foto's maken bij Anja Maesen, de fotograaf van ShannaE. Zij gaf een workshop fotografie en zocht een modelletje om op te oefenen. Als bedankje kregen we 5 foto's gratis 😊

4 maanden geleden

Hier ook een newborn shoot gedaan 🥰

4 maanden geleden

Reactie op AischaV

Hier ook een newborn shoot gedaan 🥰
🤭

4 maanden geleden

Wij lieten eentje doen door een ex-collega van mij die fotograaf is in bijberoep. Ze had nog niet zo veel newborn gedaan maar wij zijn heel tevreden met het resultaat! En haar prijzen zijn niet overdreven. We betaalden €185 voor om en bij de 140 foto’s.

4 maanden geleden

🤍

4 maanden geleden

Wij lieten ook 1 doen. 104 foto’s, zowel gezinsfoto’s, detailfoto’s als newborn foto’s. Allemaal bewerkt in zowel kleur als zwart wit. Prijs van deze fotoshoot is 350 euro bij Mona Billiau.❤️

4 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Mijn schoonbroer maalkte foto's op 1 week. We wachten de resultaten nog eve ...
Enkele vbn, best wel tevreden 😁

4 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Enkele vbn, best wel tevreden 😁
Ohhh cutie en jullie hebben een beagle❤️ smelt

4 maanden geleden

Ons klein patatje 😍

4 maanden geleden

Reactie op prien

Ohhh cutie en jullie hebben een beagle❤️ smelt
Inderdaad, ons eerste kindje 😁

4 maanden geleden

Wij lieten eentje doen bij Framing Memories en ze zijn echt prachtig. We betaalde 240 euro voor de shoot en alle foto’s digitaal 🤍

4 maanden geleden

🤍

4 maanden geleden

🤍