33 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Thatiana
Ik zoek een goede prijs kwaliteit. Verschiet soms echt van de prijzen… 😅 i ...
Idd... ik was teleurgesteld met onze pregnancy shoot hoe duur het was (achteraf gebleken). We betaalden 225 euro voor een klein boekje met 6 foto s en als ik de foto s digitaal wou dan moest ik 150 euro bijbetalen... daarom voor newbornshoot iemand anders genomen. Wel in west vlaanderen...Wij hebben 210 euro betaald voor bijna 3 uur shoot, gratis boekje en alle foto s digitaal 👍
4 maanden geleden
Ik heb van men vader een bongo bon gekregen fotosessie kost 70/80 euro en hebben daar gwn een fotograaf uitgekozen, pinterest bord gemaakt en voila
Betaal je geen 300 euro 🤗
MOD
4 maanden geleden
Wij hebben er ook eentje gedaan, bij Lisa Van Biesen (https://www.instagram.com/lisavanbiesen_photography?igsh=bzk4aGRsYmx0OG03). Ik wacht ook nog op de resultaten, maar ik weet zeker dat het prachtige foto's zullen zijn! 🥰
Wij betaalden €475. Dat is inderdaad behoorlijk wat geld, maar voor zo'n mooi aandenken vind ik dat het geld waard. Wij hebben de shoot ook op onze geboortelijst gezet, dus met wat geluk wordt het terugbetaald 🤭
4 maanden geleden
Reactie op Thatiana
Ik zoek een goede prijs kwaliteit. Verschiet soms echt van de prijzen… 😅 i ...
Even een tipje voor alle mensen die hun lijst hebben bij dreambaby, zij sturen u een mail om een shoot te komen doen. Wij hadden 0 verwachtingen en we waren oprecht er erg positief van verschoten. Ik wou geen 300/400 euro betalen aan een shoot want ik maak zelf ook graag foto’s en dus dacht ik bij het krijgen van de mail we doen het en zien achteraf wel. Er was geen aankoopverplichting. De foto’s waren allemaal zo zo mooi en dus kochten we de volledige stick voor 87 euro. + 1 gratis afgedrukte foto van dreambaby zelf. Ik toon even 2 voorbeelden van onze prinses. 🩷
4 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Doen ze dit algemeen bij alle Dreambaby-winkels? Ik heb daar nog niets van ...
Ik heb daarvan al 2 keren een mail van ontvangen, maar 1 keer was ik nog zwanger en dan ging dat niet. Als je de mail niet ontvangt dan kan je ook altijd op de site van dreambaby kijken dat zei de fotografe mij want je kan altijd terug gaan voor andere shoots als je baby al groter is. Die doen dat meerdere keren het jaar. Dit is de mail die ik ontving.