33 Reacties

4 maanden geleden

Ik zoek een goede prijs kwaliteit. Verschiet soms echt van de prijzen… 😅 ik ben van Aarschot (niet heel ver van Leuven)

4 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Ik zoek een goede prijs kwaliteit. Verschiet soms echt van de prijzen… 😅 i ...
Idd... ik was teleurgesteld met onze pregnancy shoot hoe duur het was (achteraf gebleken). We betaalden 225 euro voor een klein boekje met 6 foto s en als ik de foto s digitaal wou dan moest ik 150 euro bijbetalen... daarom voor newbornshoot iemand anders genomen. Wel in west vlaanderen...Wij hebben 210 euro betaald voor bijna 3 uur shoot, gratis boekje en alle foto s digitaal 👍

4 maanden geleden

Ik heb van men vader een bongo bon gekregen fotosessie kost 70/80 euro en hebben daar gwn een fotograaf uitgekozen, pinterest bord gemaakt en voila Betaal je geen 300 euro 🤗

4 maanden geleden

Reactie op Miss Kitty

Ik heb van men vader een bongo bon gekregen fotosessie kost 70/80 euro en h ...
Mooie deal 👍

4 maanden geleden

Wij hebben er ook eentje gedaan, bij Lisa Van Biesen (https://www.instagram.com/lisavanbiesen_photography?igsh=bzk4aGRsYmx0OG03). Ik wacht ook nog op de resultaten, maar ik weet zeker dat het prachtige foto's zullen zijn! 🥰 Wij betaalden €475. Dat is inderdaad behoorlijk wat geld, maar voor zo'n mooi aandenken vind ik dat het geld waard. Wij hebben de shoot ook op onze geboortelijst gezet, dus met wat geluk wordt het terugbetaald 🤭

4 maanden geleden

Hier een newbornshoot gedaan 🥰 €490.

4 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Ons gezin

4 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Ons gezin
Zus en broer

4 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Op de rest moeten we nog wachten 😍

4 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Ons gezin
Prachtige foto's ❤️

4 maanden geleden

Reactie op prien

Prachtige foto's ❤️
Ben ook blij. Het is idd heel duur maar het blijven mooie herinneringen 🥰

4 maanden geleden

Mijn schoonbroer maalkte foto's op 1 week. We wachten de resultaten nog even af, maar zag er veelbelovend uit 😊

4 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Ik zoek een goede prijs kwaliteit. Verschiet soms echt van de prijzen… 😅 i ...
Even een tipje voor alle mensen die hun lijst hebben bij dreambaby, zij sturen u een mail om een shoot te komen doen. Wij hadden 0 verwachtingen en we waren oprecht er erg positief van verschoten. Ik wou geen 300/400 euro betalen aan een shoot want ik maak zelf ook graag foto’s en dus dacht ik bij het krijgen van de mail we doen het en zien achteraf wel. Er was geen aankoopverplichting. De foto’s waren allemaal zo zo mooi en dus kochten we de volledige stick voor 87 euro. + 1 gratis afgedrukte foto van dreambaby zelf. Ik toon even 2 voorbeelden van onze prinses. 🩷

4 maanden geleden

Reactie op ems1996

Even een tipje voor alle mensen die hun lijst hebben bij dreambaby, zij stu ...
Foto 2

4 maanden geleden

Reactie op ems1996

Foto 2
Wanneer sturen ze je de mail? 😁

4 maanden geleden

Reactie op ems1996

Even een tipje voor alle mensen die hun lijst hebben bij dreambaby, zij stu ...
Doen ze dit algemeen bij alle Dreambaby-winkels? Ik heb daar nog niets van gezien 👀

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Doen ze dit algemeen bij alle Dreambaby-winkels? Ik heb daar nog niets van ...
Ik heb daarvan al 2 keren een mail van ontvangen, maar 1 keer was ik nog zwanger en dan ging dat niet. Als je de mail niet ontvangt dan kan je ook altijd op de site van dreambaby kijken dat zei de fotografe mij want je kan altijd terug gaan voor andere shoots als je baby al groter is. Die doen dat meerdere keren het jaar. Dit is de mail die ik ontving.

4 maanden geleden

Reactie op ems1996

Ik heb daarvan al 2 keren een mail van ontvangen, maar 1 keer was ik nog zw ...
Mail

4 maanden geleden

Reactie op ems1996

Mail
Je kon ook andere winkel aanduiden dus denk dat ze dit allemaal doen.

4 maanden geleden

Reactie op ems1996

Ik heb daarvan al 2 keren een mail van ontvangen, maar 1 keer was ik nog zw ...
Ga ik eens opzoeken, merci! Wij hebben onze lijst al in december geopend bij Dreambaby en heb er nog nooit een mail over gekregen...