18 Reacties

4 maanden geleden

Hallo, dat klopt. Wij gebruiken hem nu zelf ook na wat kraampjes in het begin. In combinatie met Chaude fontain water

4 maanden geleden

Reactie op ahlam98

Hallo, dat klopt. Wij gebruiken hem nu zelf ook na wat kraampjes in het beg ...
En merk je verbetering? Na hoeveel dagen met deze melk te starten?

4 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ik volg even mee, ben heel benieuwd of deze inderdaad goed helpt. Mijn klein ventje heeft ook veel last van krampjes 😔

4 maanden geleden

Wij gebruiken deze melk sinds 2 weken ook omwille van heel veel krampen en merken wel een verschil nu, tevreden van de melk, is ook iets dikkere melk. Wij geven ook nog infacol voor elke voeding en merken met dat in combinatie met de melk wel een groot verschil.

4 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ik heb de baby 24u na de eerste melk pas deze gegeven. Je merkt echt veel verschil

4 maanden geleden

Ben heel tevreden van de melk! Kleintje heeft veel minder krampen en reflux is ook sterk geminderd. Ze is nu ook sneller voldaan dan met de Nan Evolia

4 maanden geleden

Reactie op Eline156

Wij gebruiken deze melk sinds 2 weken ook omwille van heel veel krampen en ...
Goed om te weten. En hoe haal je de brokjes/klonterjes uit de melk?

4 maanden geleden

Reactie op Fitematrulle

Ben heel tevreden van de melk! Kleintje heeft veel minder krampen en reflux ...
En hoeveel geef je nu? En hoe oud is je kindje? Hoe krijg je de brokjes uit de melk?

4 maanden geleden

Reactie op claartje96

Goed om te weten. En hoe haal je de brokjes/klonterjes uit de melk?
Wij schudden goed met het flesje en hebben niet veel klonters in de melk

4 maanden geleden

Gebruikt er iemand nutrilon omneo? Is ook tegen krampen. Is er verschil tussen nutrilon en nan?

4 maanden geleden

Reactie op claartje96

En hoeveel geef je nu? En hoe oud is je kindje? Hoe krijg je de brokjes uit ...
Mijn dochtertje is 5,5 weken, ze krijgt 120+4 en ik krijg de klontertjes eruit door er met een klein kloppertje/garde in te roeren. Ik warm het water ook wel op, dat helpt ook.

4 maanden geleden

Ons zoontje is 4 weken en de vroedvrouw raad aan om deze melk te geven aangezien ons zoontje na 2 uur al opnieuw vraagt achter flesje. Iemand ervaring mee dat ze inderdaad voldaner zijn? En hoe snel merkte je verschil?

4 maanden geleden

Reactie op Cartia

Ons zoontje is 4 weken en de vroedvrouw raad aan om deze melk te geven aang ...
Wij hadden ook het gevoel dat ons zoontje met nan evolia niet voldaan was, sinds we nan expert pro complete geven merken we dat hij meer voldaan is. Met evolia vroeg hij ook om de 2u en nu drinkt hij om de 4u ongeveer. Ons zoontje is ook 4weken.

4 maanden geleden

Reactie op Eline156

Wij hadden ook het gevoel dat ons zoontje met nan evolia niet voldaan was, ...
Bij ons net hetzelfde!

één maand geleden

Reactie op Dina99559

Gebruikt er iemand nutrilon omneo? Is ook tegen krampen. Is er verschil tus ...
Ik gebruikte tot vandaag de omneo en ben nu overgeschakeld naar deze vanwege reflux en blijvende krampjes. Hopelijk meer succes nu!

één maand geleden

Hoe lang duurde bij jullie de overschakeling? Wij geven dit nu bijna 2 weken en de klachten zijn nog erger dan ervoor..

één maand geleden

Reactie op IlkaTillekaerts

Hoe lang duurde bij jullie de overschakeling? Wij geven dit nu bijna 2 weke ...
Ohneen 😪

één maand geleden

Wij zijn van Nan Expert Pro naar Nutrilon Omneo gegaan. Bij Nan Expert Pro bleef ons babytje persen en huilen tijdens elke voeding. Bij nutrilon Omneo was dat al veel minder. De eerste twee dagen waren wel verschrikkelijk. Ons zoontje is ook wel ongeveer gelijktijdig gestart met omeprazol tegen zijn reflux dus dit kan ook al veel verschil maken.