10 Reacties

3 maanden geleden

Overschakeling van pap is altijd moeilijk, bij ons heeft het een week geduurd voor ze eraan gewent was en ze dus minder huilde

3 maanden geleden

Kan je met mama natura tijdelijk soelaas brengen door hem zo te kalmeren? En dan proberen zoals je zei op jou, of op voorhoofdje/neusje wrijven. Masseer je zijn buikje ook? Als de beentjes helpen trappelen enzo? Wipper kan ook soms al helpen met stoelgang

3 maanden geleden

Reactie op prien

Kan je met mama natura tijdelijk soelaas brengen door hem zo te kalmeren? E ...
Wij gaan al bij een chiropractor om alles los te maken en ik doe dagelijks oefeningen met hem 馃槳

3 maanden geleden

Hier hetzelfde. Ons zoontje is ook 8 weken. Overgeschakeld op complete comfort omwille van de krampjes, 2 weken geleden..krampjes iets beter, maar hij drinkt idd meer dan anders, is moeilijker te troosten, heel beweeglijk (ook 's Nachts...). Volgens mij idd de 2de sprong + de warmte.

3 maanden geleden

Reactie op LisaRs

Hier hetzelfde. Ons zoontje is ook 8 weken. Overgeschakeld op complete comf ...
Hoeveel weegt hij? En hij is altijd wel bewegelijk geweest maar nu heeft hij geen rust..

3 maanden geleden

Bij overschakeling van melk moet je steeds rekening houden met 2 weken aanpassing van de darmpjes. Pas dan kan je weten of je baby er goed mee is. Hij zal wellicht krampjes hebben. Warmte en sprong kunnen idd reden zijn dat ze meer gaan drinken.

3 maanden geleden

Reactie op febe1994

Hoeveel weegt hij? En hij is altijd wel bewegelijk geweest maar nu heeft hi ...
Dat zal nu bijna 5 kg zijn. Hij krijgt ook normaal altijd 120 ml maar vraagt nu ook steeds bij.

3 maanden geleden

Reactie op LisaRs

Dat zal nu bijna 5 kg zijn. Hij krijgt ook normaal altijd 120 ml maar vraa ...
Ja de onze is er wel al bijna 6kg. Dus dan mogen we wel verhogen. Maar alle mensen spreken elkaar dan tegen, vroedvrouw/kinderarts/k&g 馃え

3 maanden geleden

Onze baby van 5 weken krijgt 150ml , wij geven ook complete comfort. Ik denk dat deze richtlijn op de verpakking staat? Onze zoon is ook zeer onrustig zoals jij beschrijft, maar hij heeft verborgen reflux, misschien is het dat?

3 maanden geleden

Het zal waarschijnlijk een combinatie zijn. Hier ook 8 weken en in een sprongetje, zeer heftig. Ze huilt voortdurend wil ook de hele tijd drinken.