Omwille van om de 4 dagen maar 馃挬 moesten wij overschakelen naar nan complete comfort. Wij gaven 120 en dat was genoeg voor hem. Nu lijkt hij onverzadigbaar. Hij is 8 weken. Sprong? De warmte? Of toch de melk? Om in slaap te vallen ook een ramp! Zelf niet op mij wat voorheen wel lukte indien hij echt niet in slaap te krijgen was.. hij verkrampt helemaal en stampt met beentjes en armpjes. Hij is hierdoor oververmoeid. Hij weent ook zoveel in vergelijking met anders 馃槳
Kan je met mama natura tijdelijk soelaas brengen door hem zo te kalmeren? En dan proberen zoals je zei op jou, of op voorhoofdje/neusje wrijven. Masseer je zijn buikje ook? Als de beentjes helpen trappelen enzo? Wipper kan ook soms al helpen met stoelgang
Hier hetzelfde. Ons zoontje is ook 8 weken. Overgeschakeld op complete comfort omwille van de krampjes, 2 weken geleden..krampjes iets beter, maar hij drinkt idd meer dan anders, is moeilijker te troosten, heel beweeglijk (ook 's Nachts...). Volgens mij idd de 2de sprong + de warmte.
Bij overschakeling van melk moet je steeds rekening houden met 2 weken aanpassing van de darmpjes. Pas dan kan je weten of je baby er goed mee is. Hij zal wellicht krampjes hebben.
Warmte en sprong kunnen idd reden zijn dat ze meer gaan drinken.
Onze baby van 5 weken krijgt 150ml , wij geven ook complete comfort. Ik denk dat deze richtlijn op de verpakking staat?
Onze zoon is ook zeer onrustig zoals jij beschrijft, maar hij heeft verborgen reflux, misschien is het dat?