16 Reacties
3 maanden geleden
2 keer. Ze drinkt nog eens om 23 uur, dan om 2 uur en om 5 uur. Pittig wel...
3 maanden geleden
Hier ook ongeveer om de 3 uur nu het warmer is in onze slaapkamer. Daarvoor was het altijd verschillend, tussen de 3u en 5,5u. Ik vind het wel moeilijk om in te schatten soms, want had ergens gelezen dat je pas eten moet geven als ze huilen dus daardoor denk ik soms dat ik te vroeg eten geeft, maar al die smakgeluidjes en kreuntjes kan je ook moeilijk negeren he 😊
3 maanden geleden
Reactie op Saar208
Hier ook ongeveer om de 3 uur nu het warmer is in onze slaapkamer. Daarvoo ...
Ja dat vind ik ook moeilijk, bij welke geluidjes moet je ze uithalen 🙃
3 maanden geleden
Reactie op lauren1996
Ja dat vind ik ook moeilijk, bij welke geluidjes moet je ze uithalen 🙃
Ik keek bij geluidjes of hij zijn ogen open had. Als hij diep in slaap was, liet ik hem slakken en kreunen, als zijn ogen open gingen nam ik hem mee.
Nu ligt hij alleen in een kamer, dus is het pas bij grotere geluiden zoals wenen of echt ongemak. Bij een smakje of een kreuntje wacht ik nog af.
3 maanden geleden
Reactie op Sikka
Tussen de 2x en 4x per nacht.
Oh jee, 4 keer per nacht... Slopend!
3 maanden geleden
Reactie op Saar208
Hier ook ongeveer om de 3 uur nu het warmer is in onze slaapkamer. Daarvoo ...
Hier hetzelfde, ze beweegt zo veel dat ik dan bij het horen van geluiden denk ik moet ze eten geven want gehuil wil ik vermijden aangezien ze dan klaarwakker is van zichzelf en we dan moeten rondstappen enzo… dan ben je zelf klaar wakker. Nu geef ik 2 keer een voeding en zo zo moe ben ik ook weer niet, het valt mee en ze weent de nacht dan niet. 😳
3 maanden geleden
Hier tussen 1u30 en 6u een soort borstvoedingsmarathon...ze drinkt aan 1 borst, valt in slaap, ik leg ze terug in bed en ze is terug wakker, dan maar andere borst. E zo verder...Rond 4-5u lijkt ze ook altijd krampjes te krijgen en is ze makkelijk wakker waardoor ze weer troost zoekt aan de borst...