6 Reacties

één maand geleden

Hoi! Ons zoontje wordt morgen ook 15 weken en heb hetzelfde. Hij drinkt sowieso rond 2-3u en 5-6u, maar sinds een week of 2 is dit ook weinig, valt meteen terug in slaap, om dan soms een uur later weer te willen drinken. Ik heb ook het gevoel dat het meer uit gewoonte of voor troost is, daarom probeer ik nu eerst te troosten zonder voeding. Als dat niet werkt, weet ik dat hij echt honger heeft. Heeft hier meestal wel succes. Heb je dat al geprobeerd? Hij slaapt wel in een co-sleeper dus is iets gemakkelijker voor mij dan voor jou om eventjes te troosten. Proberen meer te laten drinken heb ik ook al geprobeerd, maar dat werkt hier ook niet.

één maand geleden

Wij maken ze altijd wakker rond 23:00 u voor een droomvoeding.. daardoor meldt ze zich niet in de nacht ( ze gaat altijd slapen rond 19 u) 19 weken oud nu.

één maand geleden

Reactie op MarieT

Hoi! Ons zoontje wordt morgen ook 15 weken en heb hetzelfde. Hij drinkt sow ...
Nog niet geprobeerd. Het is ook pas vannacht dat mijn frank gevallen is dat ze dit meer en meer begint te doen. Ik ga het zeker eens proberen van te troosten. Maar momenteel valt ze nog niet in slaap zonder hulp :-(

één maand geleden

Reactie op abab24

Nog niet geprobeerd. Het is ook pas vannacht dat mijn frank gevallen is dat ...
Hier ook zelden, maar is niet abnormaal dat dat nog moeilijk is. Succes 🍀

één maand geleden

Vannacht is mijn meisje maar 1x gekomen en heeft toen deftig gedronken. Nu duimen dat het zo blijft