Dat hebben wel meer mensen! Ik zit op facebook in een groep voor babynamen en elke week komt er wel een post van iemand dat ze twijfelen aan de naam.
Is er een goede reden waarom je ineens twijfelt (bvb iemand in de dichte omgeving die opeens dezelfde naam heeft gebruikt) of ben je gewoon ineens niet meer zeker?
Ja we hadden 2 namen maar nu slaat de twijfel echt toe.
Geen echte reden voor... niemand uit de omgeving heeft dezelfde naam ofzo...
Gewoon wat paniek denk ik 馃槄
Ik heb al 2 zonen en heb dit nooit eerder zo aangevoeld als nu...
Ik had dat bij mijn eerste dochter, ik twijfelde tussen 2 namen en dacht toen: Ik zie wel als ze geboren wordt.
Toen ze er was vond ik de ene naam beter bij haar passen.
Hoe dichter we komen hoe harder de twijfel. We moesten de naam al doorgegeven ivm de doopsuikers... maar ik ben zo onzeker...
Wat is jullie voorkeur? Mss bel ik nog voor aanpassing 馃檮
Juan
Julian
Stan
Ik had dat bij mijn eerste dochter, ik twijfelde tussen 2 namen en dacht to ...
Dat heb ik nu ook, maar dan kan je nog geen stickers bv bestellen om op de doopsuiker te plakken, en dat wil ik wel beginnen doen. Ik twijfel echt zo hard... Ze klinken redelijk gelijkend (bv als je ze moet roepen voor het eten, vind ik belangrijk dat dat gemakkelijk is xD), maar de een is gangbaarder dan de ander. Ik vind ze beiden mooi...
Dat heb ik nu ook, maar dan kan je nog geen stickers bv bestellen om op de ...
Ja idd ik heb dat na de geboorte gedaan. Enkel familie komt normaal de eerste dagen langs dus dat is dan nog niet zo erg dat zij niet gelijk wat meekrijgen.
Mijn zus wist het geslacht niet en heeft gewoon beide namen besteld zodat het wel al in huis was maar het dus enkel nog geplakt moest worden.