4 Reacties

8 maanden geleden

Borstvoedingskussen zowel voor flesjes als borstvoeding best praktisch. Onze voorkeur gaat naar babybjorn wipper. Vooral veel tetradoeken en slabbetjes. Sterilisator. Hier ook borstkolf enzo.

MOD

8 maanden geleden

Wij zorgen dat we onze cosleeper, autostoel en isofix, babykamer en park al hebben (kamer is in principe niet nodig, wij willen hem gewoon al in elkaar gezet hebben voordat de baby er is). We kopen ook al wat kleertjes in de juiste maat en hoeslakens, lakens en matrasbeschermer voor de cosleeper. Onze verzorgtafel gaat al wat basics bevatten. Verder wachten we af met flesjes en pampers omdat we degene van de gratis pakketten willen uittesten om te zien dewelke het beste lijken 馃槉 op de lijst zetten we dan vooral speelgoed, decoratie, de wipper, zaken die we extra nodig hebben (extra lakens etc) en spullen voor iets oudere leeftijd 馃槉

8 maanden geleden

- 2x verzorgingskussen (1 voor boven en 1 voor beneden) - Genoeg tetradoeken - Draagdoek - Nachtlampje voor nachtvoedingen - Voedingskussen

8 maanden geleden

Wij moeten ook nog beginnen aan de grote uitzet (ivm een verhuis die er nog zit aan te komen) 馃槄 Wat wij in huis gaan halen/al hebben: - isofix + autostoel - kinderwagen - 2x verzorgingskussen (boven & beneden) - eventueel verzorgingstafel / mandjes / rolkarretje om de pampers en spulletjes in te bewaren - vuilbak/luieremmer (wij doen wrs combinatie van wasbaar en wegwerp, dus meerdere emmers/vuilbakken) - draagdoek - wiegje (voor beneden) - co-sleeper - kleertjes - tetradoeken - speen - babybadje Voor de babykamer is er niet meteen haast bij, dus die ga ik geleidelijk aan bijeen zoeken. Die wil ik sowieso tweedehands kopen, dus ik kijk af en toe eens of ik wat zie. Idem voor andere spullen (nestje, wipper, Stokke-stoel, ...). Ook first time mom hier, dus ik kan niet zeggen of alle dingen die ik heb opgesomd echt musthave zijn voor die eerste weken 馃槄